آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آخرین وضعیت اسپانسر و مدیرعامل پرسپولیس/ خبر خوشی در راه نیست!



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن تشریح آخرین وضعیت این باشگاه برای تامین منابع مالی و جذب اسپانسر در مورد انتخاب مدیرعامل سرخپوشان توضیحاتی ارائه کرد. وی همچنین به صحبت‌های رئیس هیات مدیره واکنش نشان داد.

 حسین عبدی بعد از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: این دو جلسه آخر که طولانی شد، پربار بود. شاید تلاش افراد هیات مدیره اینجا و الان در آن واحد نمود پیدا نکند ولی در هفته های آینده خواهید دید که زحمات به بار نشسته است و قبل از آنکه بخواهیم درباره مسائلی که در این جلسات رخ داده، از بعد تبلیغاتی استفاده کنیم از بعد کاربردی استفاده می کنیم تا در آینده باشگاه نمود یابد.

وی افزود: این جلسات فوق العاده سنگین و حیاتی بود و باید یک به یک برود جلو. جلسه هفته قبل چهار ساعت و امروز هم حدود چهار ساعت طول کشید و بحثهای کاربردی صورت گرفت و تلاش کردیم راهکارهای لازم را بیاندیشیم.

عبدی در پاسخ به این سوال که چرا جعفر کاشانی در جلسات هیئت مدیره پرسپولیس شرکت نمی کند، گفت: من قبل از جلسه امروز با او صحبت کردم. ایشان کار فوری داشت و نمی توانست در جلسه باشد ولی طبق قانونی جلسات هیئت مدیره با حضور اکثریت افراد می تواند تشکیل شود.

وی درباره اینکه کاشانی گفته بود جلسات هیئت مدیره ۳۰ سال است هیچ نتیجه ای ندارد، تاکید کرد: من نمی توانم درباره صحبت های آقای کاشانی حرفی بزنم. کاشانی بزرگتر از ما و رئیس هیئت مدیره باشگاه است و هر چیزی که خودشان صلاح بدانند می گویند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا بیلان کاری هیئت مدیره و باشگاه اعلام نمی شود، گفت: اگر بخواهم بیلان کاری را بگویم از حوصله شما خارج خواهد بود. ما از ماه رمضان تا الان کارمان را در هیئت مدیره شروع کرده ایم و در پرتنش ترین زمان ممکن وارد هیئت مدیره شده ایم، زمانی که هیئت مدیره تغییر کرده بود و نقل و انتقالاتی صورت نگرفته بود. ما تقریباً شکل گیری باشگاه را از نو داشتیم.

عبدی خاطرنشان کرد: بزرگترین نقطه قوت این هیئت مدیره بی حاشیه بودن آن است. بعضی ها در باشگاه پرسپولیس در خصوص یک سری از مسائل بی اهمیت تبلیغات می کردند ولی هیئت مدیره فعلی صبر پیشه کرده و کار را پیش می برد. ما هفته گذشته شاید بیشترین ابهامات را رفع کردیم. مواردی از قبیل اضافه شدن نفرات و مسائل راهبردی و مالی باشگاه.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نامشخص بودن وضعیت اسپانسر پرسپولیس، تصریح کرد: ما باید یک زمان گذر را پشت سر می گذاشتیم. برای اسپانسر افراد زیادی هستند که می آیند و صحبت می کنند. شاید انتخاب اسپانسر برای پرسپولیس حیاتی باشد ولی حیاتی تر از آن این است که تعهدات طرفین عملی شود و معضلات سالهای گذشته تکرار نشود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس افزود: انجام تعهدات اسپانسر و باشگاه بزرگترین نقطه نظری است که الان روی آن گیر هستیم. پرسپولیس یکی از باشگاه هایی است که مسائل مالی طی سالهای گذشته روی آن سایه افکنده و به خاطر همین مسائل است که باید تصمیم های درستی گرفته شود.

عبدی تصریح کرد: در هیئت مدیره بحث و جدل زیاد می شود، ولی حتی در خصوص بحث های کوچک هم راهکار ارائه می شود. اگر هیئت مدیره بتواند فقط هزینه های سال خود به علاوه یک مقدار کم از بدهی‌های سال قبل را بدهد، فوق العاده کار کرده است. باید بگویم این هیئت مدیره تاکنون هیچ بدهی اضافه نکرده که بعداً نتواند آن را نپردازد.

یکی از خبرنگاران در خصوص حکم قضائی شرکت بهنام پیشرو کیش و اینکه به خاطر عمل نشدن به تعهدات این اسپانسر باشگاه، تمام درآمدهای پرسپولیس به این شرکت واریز می شود، سوالی پرسید. عبدی در پاسخ به این سوال گفت: من به اینکه این شرکت چه حکمی دارد یا ندارد، نمی توانم وارد شوم و مراجع حقوقی باشگاه باید به آن پاسخ بدهند. تنها قضیه ای که اهمیت دارد این است که در قراردادهایی که می بندیم باید دقت کنیم که انجام تعهد برای دو طرف امکان پذیر باشد و نه باشگاه و نه اسپانسر به مشکل نخورند. ما دنبال این هستیم که قرارداد برد-برد ببندیم که برای ما انجام پذیر باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه یک شرکت حاضر شده است به باشگاه کمک مالی کند، گفت: این مسائل تبلیغاتی است و باید در خصوص واقعیت ها صحبت کنیم. بعضی از شرکت ها وابسته به دولت هستند و بعضی از شرکت ها از یک طرف خصوصی و از یک طرف دولتی می باشند. ما با هر شرکتی نمی توانیم قرارداد ببندیم و باید با نکته سنجی جلو برویم تا بین درآمدها و هزینه ها تعادل ایجاد کنیم و شیب تند بار مالی سالهای قبل را کند کنیم.

عبدی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اتمام زمان سه ماهه علی اکبر طاهری در سمت سرپرستی باشگاه، خاطرنشان کرد:‌ یک فرد می تواند حتی تا ۶ ماه هم به عنوان سرپرست کار کند. البته مدیر عامل باشگاه زودتر از اینها انتخاب می شود ولی هر وقت مدیر عامل جدید بیاید، اولین سوال و معضل شما خبرنگاران این است که چرا یک مدیر جدید آمده است؟ در همین یک سال گذشته باشگاه ۷ مدیر عوض کرده و این موضوع به نفع باشگاه نیست. ما دنبال ایجاد منابع مالی و فراهم کردن بستر مناسب هستیم تا مدیر باشگاه نه تنها اسپانسر بیاورد بلکه باشگاه را هم درست اداره کند و رو به جلو برود.

وی درباره بحث های مالی و چگونگی قراردادهای باشگاه پرسپولیس گفت: گزارشهای مالی برای ما مهم است. در باشگاهی که باید برای یک میلیون تومانش هم برنامه ریزی کرد، گزارشهای مالی باید ارائه بشود. طاهری به عنوان سرپرستی مدیر عاملی باشگاه تمام تلاشش را انجام می دهد و برای انتخاب اسپانسر فلسفه خاص خودش را دارد. او نکاتی را دنبال می کند که به باشگاه کمترین فشار بیاید.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد زیاده خواهی های طاهری باعث شده است باشگاه تا الان اسپانسر نداشته باشد وگرنه در زمان مدیریت رویانیان مشکلی از این بابت نبود، گفت: همانطور که گفتم ما یک مرحله گذار داشتیم. در آن مرحله گذار استقلال و پرسپولیس می خواستند خصوصی شوند که این تنش های خاص خودش را داشت. ضمن اینکه هزینه های فوتبال از دو سال پیش به این طرف فوق العاده بالا رفته است. شاید دو سال پیش پرسپولیس و استقلال با ۱۰ یا ۱۲ میلیارد تومان راهی لیگ می شدند اما الان هزینه ها چند برابر شده و باید یک مقدار منصفانه نگاه کرد.

عبدی افزود: باید ببینیم چه کارهایی انجام شده و چه کارهایی در حال انجام است. اینکه حوصله شما سر رفته است را به شما حق می دهم ولی باید نسبت به انجام امور طوری رفتار کرد که فقط امضاء قرارداد ملاک نباشد و تعهدات اجرایی شود. از شما می خواهم روی اشخاص خاصی صحبت نکنید، بهتر است در این باره صحبت کنید که در آینده چطور خواهیم بود.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مدیر عامل پرسپولیس از بیرون باشگاه انتخاب شود، گفت: باید صادقانه بگویم انتخاب مدیرعامل می تواند از درون هیئت مدیره باشد یا یک فرد از بیرون هیئت مدیره انتخاب شود. ما نمی خواهیم مدیرعاملی بیاوریم و کوهی از مشکلات جلوی پایش بریزیم و بعد بگوییم چون نمی توانی کار کنی، باید بروی. خود شما منتقد حضور ۷ مدیر عامل در عرض یک سال در باشگاه بودید. چرا ما نباید اول بار و فشار کاری را کم کنیم و بعد از مدیر عامل کار بخواهیم. این کار قشنگ تر است. تصمیم درست می تواند یکی از عوامل پیشرفت باشگاه باشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود بعضی از اسپانسرها منتظرند تا ابتدا مدیرعامل باشگاه معرفی شود و سپس جلو بیایند، گفت: مدیرعامل مسئول اجرای مصوبات هیئت مدیره است. در حال حاضر تمام اختیارات مدیرعامل هم به طاهری تفویض شده است ولی بعضی از مسائل در ذات هیئت مدیره است و قابل تفویض نیست. اگر کارهای اجرایی ما به نتیجه برسد، آن وقت دلیل آن همه طمانینه و صبرمان را متوجه می شوید.

وی در پایان در خصوص اینکه گفته می شود قرار است پرسپولیس ۳ ساله اجاره داده شود، گفت: امروز چنین گزارشی به من نرسید و در جلسه هیئت مدیره اصلا در اینباره بحثی نشد. اگر چنین چیزی باشد، قطعاً شما اولین نفراتی خواهید بود که بعد از جلسات هیئت مدیره از آن باخبر خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------