پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد و صعود به رده دوم جدول



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال استقلال

تیم فوتبال استقلال موفق شد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برابر گسترش فولاد تبریز به برتری برسد و با این برد به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.

 در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه در ورزشگاه اختصاصی گسترش به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه یافت. سجاد شهباز‌زاده در دقیقه ۲۵ و محسن کریمی در دقیقه ۶۵ برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال این مسابقه را با ترکیب مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، مگویان، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، جابر انصاری و سجاد شهباززاده آغاز کرد. آبی پوشان تهران در دقایق ابتدایی می‌توانستند از حریف خود پیش بیافتند که این اتفاق رخ نداد.

بازیکنان گسترش فولاد هم که روی ضربات از راه دور برنامه داشتند دو بار در دقایق ۱۴ و ۱۶ دروازه‌ استقلال را تهدید کردند ولی راه به جایی نبردند. در ادامه با مصدومیت مگویان، حنیف عمران زاده به جای این بازیکن به زمین آمد تا پرویز مظلومی اولین تعویض اجباری را برای استقلال انجام بدهد.

حمله استقلال از جناح چپ دفاع گسترش فولاد در دقیقه ۲۵ به ثمر نشست و سجاد شهباززاده موفق شد با استفاده از شلوغی محوطه جریمه گسترش و با یک چرخش گل اول مسابقه را به ثمر برساند تا نیمه نخست با همین یک گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازیکنان گسترش فولاد تبریز حملات زیادی را روی دروازه استقلال تدارک دیدند و قصد داشتند نتیجه بازی را به تساوی بکشند. آنها حتی دو بار توپ را به تیرک دروازه استقلال زدند ولی راه به جایی نبردند.

در مقابل استقلال در دقیقه ۶۵ یکبار دیگر موفق شد با استفاده از شلوغی داخل محوطه جریمه گسترش فولاد توسط محسن کریمی به گل برسد.

تلاش گسترشی‌ها برای جبران نتیجه، ثمری نداشت تا بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه یابد. استقلال با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و جای استقلال صنعتی را در رده دوم جدول گرفت. گسترش هم با این نتیجه هشت امتیازی باقی ماند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------