مذاکره با سرمربی داخلی برای جایگزینی برانکو تکذیب شد



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی اتفاقات داوری برای پرسپولیس آنقدر واضح بوده که نیاز به کارشناس هم ندارد.

علی اکبر طاهری که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در خصوص شرایط نتیجه گیری تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته ششم لیگ برتر گفت: خواسته ما و انتظار هواداران این بود که با این نفرات و کادر فنی نتایج خوبی بگیریم، اما با قضاوت‌هایی که همه دیدند بر روی نتیجه گیری پرسپولیس اتفاق افتاد نتوانستیم آن روند خوب را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در رادیو هم این مسئله را اعلام کردم که برخی صحنه‌ها آنقدر  واضح است که حتی نیاز به کارشناسی هم ندارد هرچند که کارشناسان اهل فن می‌توانند به این مسائل ورود کنند اما روند قضاوت‌ها بر نتایج پرسپولیس تاثیرگذار بوده است و یک جا به ضرر و یک جا به سود بوده اما عمدتا این  تصمیم‌ها به ضرر ما بوده است. باید کارشناسان اهل فن به این مسئله ورود کنند که شرایط به گونه‌ای باشد که چه تیم برنده و چه تیم بازنده از بازی لذت ببرند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس در بازی‌های لیگ تا‌ اینجا 4 پنالتی به دست آورده که تنها یک پنالتی آن گل شده اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در پرسپولیس وجود دارد و از طرفی پیگیری رسانه‌ها به هر حال فشاری روی تیم وارد می‌شود که این مسئله تاثیرگذار است و این نقش کادر فنی است که می‌تواند تنش‌زدایی کند.

طاهری در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی پای این کادر فنی می‌ایستید و اینکه گفته می‌شود با برخی گزینه‌های داخلی برای جانشینی وی صحبت شده اظهار داشت: این مسئله را رد می‌کنم چرا که در هیات مدیره هیچ صحبتی برای پیدا کردن جانشین وجود نداشته است. این حمایت‌ها ادامه خواهد داشت و ما به دنبال گرفتن نتایج خوب و عنوان شایسته هستیم و امیدوارم که این اتفاق هم بیفتد تا همه منتفع شوند.

وی درباره انتخاب اسپانسر برای پرسپولیس هم افزود: پرداختن به موضوع حامی مالی با توجه به پتانسیلی‌ که در پرسپولیس وجود دارد باید به گونه‌ای باشد که مجری تبلیغات و باشگاه از آن منتفع شوند. البته شرایط باید به گونه‌ای رقم می‌خورد که در فصل قبل برای انتخاب اسپانسر اقدام می‌شد  اما با توجه به حضور ما در باشگاه این اتفاق دیر رقم  خورد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: برخی اسپانسرها روی یک موضوع جزء صحبت می‌کردند و یا برخی دیگر هم رقم‌های پایین پیشنهاد می‌دادند که این مسائل مشکل‌ساز بود اما الان به جایی رسیده‌ایم که دو سه اسپانسر محکم پای کار آمدند و در آینده‌آی نزدیک نتیجه این مذاکرات را به اطلاع عموم خواهیم رساند.

طاهری در پایان گفت: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عزم راسخی دارد که پرسپولیس به جایگاه مناسبی در لیگ برتر برسد و از طرف دیگر وزیر ورزش هم تلاش مجدانه‌ای دارد که با کمک دولت محترم به پرسپولیس کمک شود و در این راستا کمک‌هایی هم انجام شده است.

اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------