فخرالدینی: بالای 10 گل برای استقلال می زنم



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

مدافع استقلال با سوپرگلی که به نفت‌تهران زد، نقش پررنگی در پیروزی تیمش در بازی با نفت‌تهران داشت.

میلاد فخرالدینی به ورزش سه گفت که امسال می‌ خواهد بیش از 10 گل برای استقلال به ثمر برساند. او در میکسدزون ورزشگاه آزادی بعد از بازی دیروز پاسخگوی سئوال خبرنگار ما بود .

* قبول داری گلی که به نفت زدی می‌توانی یکی از زیباترین گل های فصل شود؟
به هر حال موقعیت خوبی گیر من آمد و من سعی کردم که از این موقعیت به بهترین شکل استفاده کنم. خوشحالم گلی زدم که زیبا بود و هواداران از آن لذت بردند. این از همه چیز برای من مهمتر است.

* شادی گل خاصی هم کردی که به نظر می‌ رسید بیش از حد از این اتفاق خوشحال شده ای؟
روز گذشته سالگرد ازدواج دوست صمیمی ام بود و من به او قول دادم که اگر گل بزنم شادی گلم را به او تقدیم کنم که همین اتفاق هم افتاد.

* چرا اینقدر کم گل می‌ زنی؟
به هر حال برای دفاع راست بسیار سخت است که بتواند گل بزند. در طول فصل موقعیت های کمی نصیب من می‌ شود و سعی می‌ کنم از تک موقعیت هایی که نصیبم می‌ شود برای گل زدن استفاده کنم. ما مثل بقیه پست ها در هر بازی در موقعیت گلزنی قرار نمی‌ گیریم.

* فکر می‌ کردی که در چنین بازی حساسی گل بزنی؟
من در بازی تمام تمرکزم را روی گلزنی گذاشته بودم و با خودم گفتم که اگر موقعیتی گیرم آمد حتما آن را گل خواهم کرد که خدا را شکر همین اتفاق هم افتاد.

* تو از آن دسته مدافعانی هستی که به گل زدن علاقه داری یا بیشتر ترجیح می‌ دهی در کارهای دفاعی موفق باشی؟
شک نکنید که گل زدن همیشه جذابیت های خاص خودش را دارد مخصوصا در تیمی مثل استقلال که همیشه طرفداران بی نهایت از گل زدن خوشحال می‌ شوند و مورد توجه آنها قرار می‌ گیری.

* فکر می‌ کنی این فصل می‌ توانی گل های زیادی برای استقلال بزنی؟
من دوست دارم بیش از 10 گل برای استقلال در این فصل به ثمر برسانم. اما این موضوع بستگی به موقعیت هایی دارد که نصیبم می‌ شود اما امیدوارم در این فصل بتوانم گل های زیادی برای استقلال بزنم و در موفقیت این تیم شریک باشم.

* پیش از شروع فصل کمتر کسی امیدی به استقلال داشت اما این تیم فصل را فوق العاده شروع کرده است. دلیل این موضوع چیست؟
مهمترین دلیل موفقیت استقلال این است که ما توانستیم در نقل و انتقالات اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم. این مهمترین دلیل موفقیت این فصل استقلال هست ضمن اینکه بازیکنان بسیار خوبی جذب تیم شدند و نقاط ضعف تیم برطرف شد.

* فکر می‌ کنی استقلال شانس اول قهرمانی است؟
نمی‌ شود گفت استقلال شانس اول قهرمانی است ولی بی تردید ما هم یکی از شانس های قهرمانی هستیم. الان نمی‌ توانیم بگوییم صددرصد قهرمانیم و باید با همین قدرت تا آخر فصل ادامه دهیم.

* هدفگذاری کادرفنی برای این فصل چیست؟
ما فصل قبل نتایج خوبی نگرفتیم البته حالا آن روزها گذشته است و دیگر نمی‌ خواهیم به آن فکر کنیم. امسال تمام بازیکنان و کادرفنی عزم خود را جزم کرده اند که بتوانیم حداقل یک جام بگیریم.

* سوال آخر. همچنان امیدواری که به تیم‌ملی دعوت شوی؟
من این فصل تمام تمرکزم را گذاشته ام که بهترین عملکردم را برای استقلال داشته باشم و ان‎شاءالله اگر تیم‌ملی به من نیازی داشت، امیدوارم بتوانم به کشورم خدمت کنم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------