آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

هفته‌ سرنوشت ساز سرخ‌ها/ برانکو درست مثل علی دایی؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

در فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در هفته هفتم پرسپولیس و تراکتور سازی به مصاف هم رفتند و شکست سه بر یک شاگردان دایی از شاگردان رسول خطیبی بود که باعث شد علی دایی از این تیم کنار گذاشته شده و حمید درخشان جانشین او شود.

 پرسپولیس در اوایل فصل گذشته با علی دایی وضعیت مناسبی نداشت و در هفته 6  لیگ چهاردهم با کسب 8 امتیاز در رده‌ 7 جدول قرار گرفته بود و در هفته هفتم در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی بود، دیداری که پرسپولیس با وجود یک نمایش زیبا و هجومی با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان رسول خطیبی شد تا علی دایی توسط حمیدرضا سیاسی مدیرعامل وقت پرسپولیس اخراج شود و حمید درخشان به عنوان جانشین، سکان دار هدایت سرخپوشان پایتخت شود.

حالا پس از یک فصل و درست در هفته هفتم، پرسپولیس در حالی میهمان پرشورهای تبریزی خواهد بود که با کسب 4 امتیاز از 6 بازی در رده‌ 14 جدول جای گرفته است و برانکو ایوانکوویچ برخلاف چند بازی اول فصل، پس از تعطیلات چند روزه‌ لیگ، نتوانسته نمایش‌های هجومی و چشم نواز خود را تکرار کند. اگر قرار باشد اتفاقات فصل گذشته رخ دهد بازی با تراکتورسازی آخرین فرصت پروفسور برای یک نمایش زیبا و صد البته دریافت سه امتیاز خواهد بود.

باید دید سرانجام این مصاف حساس چه خواهد شد و اتفاقات فصل گذشته برای برانکو که نتایجی بدتر از علی دایی تا هفته ششم داشته تکرار خواهد شد یا خیر.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------