آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

داوری که بدون لباس داوری و با اتوبوس آمد!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

آن‌قدر این روزها سر مسائل داوری سروصدا به پا شده که جای مباحث فنی تمام تیم‌ها ذهن خود را درگیر مسائل داوری کردند.هر بازی یک تیم گله‌مند است و به طرف داور حمله‌ور می‌شود و اتفاقا به خاطر ترس داوران از این ماجرا ضریب خطاها بالا رفته و از دل هر بازی هند و پنالتی‌هایی بیرون می‌آید که برای فوتبالی‌ها جای تعجب دارد.

 بازی معوقه استقلال و نفت باید انجام می‌شد؛ بازی که چند باری به تعویق افتاد و در پی آن هم بحث داوری‌اش هم همینطور دست به دست می‌چرخید. نکته جالب اینکه برای این بازی مهم ، سه داور درنظر گرفتند و بعد از اینکه سه دست چرخید سرانجام بازی را به یدا... جهانبازی دادند! حق‌وردی به دلیل کسالتی که داشت نمی‌توانست این بازی را قضاوت کند، بعد بازی را می‌خواستند به ترکی بسپارند اما چون بازی حساس تراکتور و پرسپولیس در پیش بود این بازی را برای ترکی کنار گذاشتند تا اینکه جهانبازی سوت این بازی را در دست گرفت.

روزنامه ایران ورزشی نوشته ، داور شهر کردی به آچار فرانسه کمیته داوران تبدیل شده است اما همین آچار از کوچکترین تسهیلاتی برخوردار نیست! کمیته داوران به جای بلیت هواپیما بلیت اتوبوس برای این داور تهیه کرد و جهانبازی با اتوبوس راهی تهران شد.

بحث دوم ماجرای قضاوت جهانبازی برمی‌گردد به پیراهن این داور. پیراهن داوران بازی استقلال و نفت آماده نبود و مجبور شدند از تولیدی لباسی که پدرفغانی در اختیار دارد برای این داور و کمک‌هایش لباس تهیه کنند!

البته لباس برای داور چهارم کم آمد به همین خاطر جباری مجبور شد روی پیراهن خود یک کاپشن مشکی بپوشد تا معلوم نشود رنگ پیراهنش با داوران دیگر یکی نیست. با این ماجراها یعنی (دست به دست گشتن قضاوت بازی، بلیت اتوبوس به جای هواپیما و نبود پیراهن) داوران برای قضاوت بازی آماده شدند. بازی که حساسیت خاص خودش را داشت و می‌توانست برای داوران درد سرساز شود. بازهم ماجرای پنالتی‌های گرفته شده و نشده و همچنین گرفتن آفساید برای گروه داوری بازی استقلال و نفت دردسرساز شد!

داوران بی‌انگیزه در لیگ پرهیاهو سوت می‌زنند و جالب اینکه هیچ‌کس از هیچ داوری راضی نیست. یعنی این روزها تمام داوران بی‌محابا نقد می‌شوند و همین مساله از آنها افراد بی‌تفاوت ساخته است. بخشی از این ماجرا برمی‌گردد به اختلافات مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ که بین اختلافات خود داوری را قربانی می‌کنند.

در این فوتبال پر زرق و برق که برق ماشین‌های لوکس بازیکنانش چشم بیننده را کور می‌کند داور لیگ به ظاهر حرفه‌ای سهمش یا تردد با کامیون است و یا اتوبوس ... در آخر هم متهم می‌شود بازی را برای استقلال درآورده است.

 

اخبار ورزشی - نود

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------