دردسر بزرگ درگیری با هوادار پرسپولیس برای این بازیکن



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد رضا خانزاده

اگر چه محمد رضا خانزاده برای سومین بار درخواست بررسی پرونده اش را داده است اما هنوز این پرونده مورد بررسی قرار نگرفته است.

محمد رضا خانزاده، بازیکن تیم فولاد با سپری شده بیش از نیمی از دوران محرومیت شش ماهه اش طی درخواستی از کمیته استیتاف خواسته مدت زمان باقی مانده از محرومیتش به حالت تعلیق در آید تا او بتواند در ادامه مسیر تیم فولاد را در بازی های لیگ برتر همراهی کند.

این درخواست به دست کمیته استیناف رسیده و به نظر می رسد در نشست این هفته اعضای این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

محمد رضا خانزاده در روزهای حضور در پرسپولیس به دلیل درگیری با طرفدار این تیم در قطر 9 ماه از سوی کمیته اخلاق محروم شد که کمیته استیناف سه ماه از این 9 ماه محرومیت را به کار در فوتبال پایه و هم چنین آموش نوجوانان و جوانان تبدیل کرد. هر هفته 12 ساعت و هر ماه 60 ساعت کار در فوتبال پایه باید از سوی این بازیکن به کمیته استیناف گزارش شود و البته این سه ماه بعد از پایان محرومیت ماه ششم جاری خواهد شد.

گفته می شود محمد رضا خانزاده با نوید اینکه شش ماه محرومیت وی به شش جلسه تقلیل یافته است با تیم فولاد قرارداد بسته است و اگر قرار باشد محرومیت شش ماهه وی باقی بماند از لیست تیم فولاد خارج خواهد شد.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استنیاف در این باره پیشتر به گفته بود که این خبر صحت ندارد و ما چنین وعده ای را به محمد رضا خانزاده نداده بودیم اما اگر درخواست جدیدی برای پرونده اش به دست ما برسد بررسی خواهد شد.

او در پیش بینی وضعیت این پرونده گفت: ابتدا باید نوع درخواست مشخص شود و بعد با قانون مطابقت داده شود و نظر ما رایی خواهد بود که صادر می شود.

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------