آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

اظهار نظر برانکو پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتور



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش در دیدار برابر تراکتورسازی مستحق رسیدن به سه امتیاز بود گفت: در ضدحملات موقعیت های زیادی داشتیم اما مهاجمان ما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

 برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ابتدا درگذشت حاجیان را در عربستان تسلیت می گویم. سه امتیازی که ما برابر تراکتورسازی کسب کردیم برای هواداران خوب بود و این برد را به آنها تقدیم می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: انجام بازی خوب و منظم بیش از هر چیز دیگری مرا خوشحال می کند. ما مقابل تیمی توانستیم منظم بازی کنیم که یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران است. ما توانستیم ضد حملات حریف را کنترل کنیم و فرصت های زیادی را هم روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

برانکو ادامه داد: ما لیاقت رسیدن به این پیروزی و کسب سه امتیار را داشتیم. تنها ناراحتی ما این است که تاکنون نتوانسته ایم امتیازات کافی را جمع آوری کنیم. باید به بازیکنانم به خاطر این پیروزی تبریک بگویم و از همه آنها به خاطر این بازی بی نقص تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. مهدی طارمی و علی علیپور چند موقعیت گلزنی را از دست دادند.

ایوانکوویچ در پایان در مورد آینده پرسپولیس گفت: ما با این پیروزی نشان دادیم که لیاقت حضور در جمع مدعیان را داریم. اما به هر حال ورزش اینگونه است که برخی اوقات اتفاقات آنطور که شما می خواهید رقم نمی خورد. همه حریفان ما قوی هستند و سعی می کنیم روز به روز بهتر شویم و جایگاه مان را در جدول رده بندی بهتر کنیم.

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز جمعه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر برابر تراکتورسازی یک بر صفر به پیروزی رسید و با ۷ امتیاز به رده یازدهم جدول رده بندی صعود کرد.

 

 -------------------------


اولیویرا:مشکل گلزنی در تیم وجود دارد/داور پنالتی نادرستی برای پرسپولیس گرفت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم اما باز هم مشکل گلزنی در تیم وجود دارد.

به گزارش فارس، تونی اولیویرا بعد از شکست یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در  هفته هفتم لیگ برتر، گفت: بازی که انجام دادیم نشان دادیم که تراکتورسازی می‌تواند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کند. تیم حریف سعی کرد بیشتر از بازی مستقیم استفاده کند. آنها از موقعیت‌ خود بهترین بهره را ببرند. در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم اما باز هم مشکل گلزنی در تیم وجود دارد.

وی عنوان کرد: پرسپولیس صاحب یک پنالتی شد و از این مسئله استفاده کرد و 3 امتیاز بازی را به دست آورد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اعتراش شاهین ثاقبی به تعویض خود خاطرنشان کرد: همه ما جوان بودیم و این حالات را داشتیم. 40 سال پیش در همین سن بودم. نمی‌توانیم از این رفتار بگذریم. مشخص است که ثاقبی دیگر این رفتار را تکرار نخواهد کرد. اول این که با این کار به خودش، دوستش و هواداران و باشگاه کرد. با این رفتار نمی‌توانیم او را بکشیم. این کار باعث شد که دیگر بازیکنان جوان درس عبرت بگیرند.

وی در ادامه در مورد اتفاقات فنی بازی تصریح کرد: 2-3 سال پیش یادم می‌آید که در یکی از نشست‌ها از من سوال شد که چرا بازیکن تیم خوب نبود. در پاسخ گفتم ما بیش از 500 بار تمرین سانتر از جناحین کردیم. این صحبت‌ها به این معنا است که مشکل فعلی که در تیم داریم باعث می‌شود تا بیشتر از این‌ها تلاش کنیم تا مشکلمان بر طرف شود. امروز ایرنپوریان سانترهای خوبی کرد اما گاهی هم ارسال‌های بدی داشت. تمام این شرایط ربطی به تمرین کردن ندارد. در این موارد تمرین کردیم، اما بازیکنان عملکرد خوبی در بازی ندارند. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که جلوی اشکلات را بگیریم.

اولیویرا در مورد عدم گلزنی تیمش، خاطرنشان کرد: با مهرداد بایرامی صحبت کردم و به او گفتم در 3 بازی اخری که انجام دادی تا حد توان برای عمل به تکالیف خود عمل کردی اما برای ضربات آخر باید تلاش بیشتری انجام دهی. نگران این هستم که در باز‌ی‌های آینده نتوانیم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم! فکر می‌کنم به غیر از تمرین کردن راه حل دیگیری نداریم.

وی در مورد اینکه تراکتورسازی در نیمه اول گل می‌زند اما در نیمه دوم گل می‌خورد و آیا این از ضعف مربی است، عنوان کرد: بنده هم قبول دارم که مشکل از من است. وقتی تیم نتواند نتیجه بگیرد همیشه تقصیر را به گردن کسی می‌اندازند که تشکیل دهنده این تیم است. بازهم تأکید می‌کنم تراکتورسازی فعلی همان تیم فصل قبل نیست. از فصل قبل فقط 3 مهره در تیم مانده است. بازیکنان پایه‌ای که در فصل قبل داشتم را می‌خواستم برخی و برخی نفرات مدنظرم را نتوانستیم جذب کنیم. نمی‌دانستم این بازیکنان را در این فصل در اختیار نخواهم داشت. وقتی بازیکنانم نیستند باید به دنبال نفرات دیگری باشم. همیشه گفتم که از مدیران تیم خواستم که بگویند سیاست‌شان چیست. از آنها خواستم از هدفشان برای لیگ امسال بگویند. باید این پروژه درست شود.تمام خبرنگارانی که همیشه همراه تیم هستند چه احساسی از این مسئله دارند؟ 4 بار با تراکتورسازی همراه بودم و شما 4 تیم متفاوت را دیدید. باید برای 3 سال برنامه داد نه یکسال.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: بعد از قهرمانی در جام حذفی هیچ بازیکنی در جمع ما از آن تیم نمانده است. همیشه خواستم راه دیگری برای تراکتورسازی انتخاب کنم اما این مسئله تحقق پیدا نمی‌کند اما با همان انگیزه که از قبل داشتم لیگ را ادامه می‌دهم.

وی افزود: یکی از اعضای هیأت مدیره گفت که می‌خواهد برایم یک کمک بیاورد درحالیکه در روز اول فصل گفته بودم 2 دستیار ایرانی می خواهم و جوابی به من داده نشد.علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده را می‌خواستم بعد نامه نوشتم که این دو نفر را به صورت شخصی به عنوان دستیار لازم دارم. از روز اول این دو مربی را می‌خواستم.

اولیویرا در مورد عملکرد داور خاطرنشان کرد: می‌خواهم بگویم که آیا امروز کسی در مورد داور صحبت کرد؟  امروز نیامدم در خصوص داوری صحبت کنم. نمی‌توانم همیشه در این مورد حرفی بزنم.  داور در بازی‌ امروز پنالتی درستی را اعلام نکرد. او در نیمه اول باید یک کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس می‌داد. به همین خاطر از همین جا نمی‌گویم مقصر باخت ما در این دیدار داوری است. این اولین بار است که در مورد داوری یک دیدار صحبت می‌کنم. به خودم قول دادم در مورد داوری صحبت نکنم اما اتفاقات بازی دلیل این بود که در مورد داور صحبت کنم.

 

اخبار ورزشی - مهر,فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------