سوتی مجری روی آنتن شبکه سه/تنها نظرسنجی که نمیشه توش دست برد!



بخش ویژه تبلیغات و درآمدزایی اپراتور تلفن همراه در شبکه سه حاشیه ساز شد.

 مرتضی حسینی مجری بخش تبلیغ و تهییج مردم به ارسال پیامک هواداری به سامانه درآمدزایی دوباشگاه لیگ برتری در بین دو نیمه بازی سپاهان-استقلال جملات عجیبی به زبان آورد که خیلی زود سوژه مردم و هواداران فوتبال در شبکه های اجتماعی شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی , مرتضی حسینی

 
این مجری پرصحبت و البته پراشتباه که جزو برادران معروف حسینی در صداوسیماست، میان جملات پرحرارتی که برای تشویق مردم به ارسال پیامک هواداری برای استقلال و پرسپولیس به زبان می آورد، گفت:« با ارسال عدد 4 به سامانه... و عدد 6 به سامانه ... نشان بدهید که هواداران کدام تیم بیشتر است. اینجا تنها جایی است که نمیشه توش دست برد!»


البته این مجری بلافاصله متوجه سوتی بزرگ خود شد و جمله خود را تصحیح کرد اما معنی سنگین جمله قبلی تاثیرش را گذاشته بود. برنامه نود تنها برنامه ای نیست که در رسانه ملی اقدام به نظرسنجی پیامکی و اعلام نتیجه آرایی اینچنینی می کند و از قضا اکثر این برنامه ها از طیق همین شبکه سه انجام می شود. در شبکه ورزش نیز بارها از این دست پرسش ها برای جلب آرای پیامکی مردم مطرح شده است.


وی همچنین در پایان بازی هم در بین جوایز برندگان خانه ویلایی را از خود اضافه کرد ولی باز هم بلافاصله تاکید کرد که منازلی که بصورت جایزه تخصیص پیدا می کند، فقط آپارتمان است و ویلایی در کار نخواهد بود!

 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------