در پی خبر رسوایی اخلاقی والیبالست پیکان؛ رسوایی اخلاقی در کار بود ؟



اخبار,اخبار ورزشی , آزار جنسی والیبالیست پیکان

یکی از سایت های خارجی خبر آزار جنسی والیبالیست پیکان را منتشر کرده است در حالیکه این موضوع به گفته مدیرعامل پیکان یک درگیری فیزیکی بوده است.

یکی از سایت های خارجی خبر آزار جنسی والیبالیست پیکان را منتشر کرده است در حالیکه این موضوع به گفته مدیرعامل پیکان یک درگیری فیزیکی بوده است.


یک سایت صربستانی که عمده فعالیت آن دلالی بازیکنان والیبال است و مرجعی موثق محسوب نمی شود در خبری آورده است:« بازیکن تیم پیکان به دلیل آزار و اذیت جنسی خدمتکار هتل از برزیل ،محل برگزاری رقابت های قهرمانی باشگاه های جهان اخراج شد.» این خبر به صورت ترجمه در تمام سایت های ایرانی هم منتشر شد در حالیکه محمود شیعی، مدیر عامل باشگاه پیکان که در محل برگزاری مسابقات حاضر بود می گوید:« متاسفانه موضوع بازیکن پیکان به گونه ای در سایت های منتشر شده که صحت ندارد. این بازیکن برای دیدار با دکتر تیم تصمیم به استفاده از آسانسوری داشته که ویژه کارمندان هتل بوده است. پرسنل هتل مانع استفاده این بازیکن از این آسانسور می شوند. متاسفانه بازیکن پیکان درگیری مختصری با خدمه هتل پیدا می کند و در این درگیری یک خانم گارسون و چرخ دستی غذاهایش را نیز هل می دهد.»

او در ادامه می گوید:« خدمه هتل بعد از این حادثه به مدیر هتل شکایت می کنند و مدیر هتل نیز نماینده فدراسیون جهانی والیبال را در جریان این موضوع قرار می دهد. فدراسیون جهانی والیبال به رغم پس گرفتن شکایت از سوی مدیر هتل، بر اساس آیین نامه مسابقات این بازیکن را از ادامه رقابت ها و حضور در هتل اسکان تیم ها منع می کند. نامه کتبی فدراسیون جهانی والیبال برای این موضوع وجود دارد و باشگاه تصمیم گرفت برای اینکه تیم با حاشیه روبرو نشود، بازیکن تیم پیکان به تهران باز گردد.»

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------