شوکی جدید به تیم ملی ایران و کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی فوتبال

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدارهای تیم ملی دچار مصدومیت جدی شد.

در آستانه دو دیدار تیم ملی مقابل ترکمنستان و گوام، شوکی دیگر به این تیم وارد شد. سردار آزمون که در یک سال اخیر مهاجم ثابت تیم ملی بوده و عملکرد مثبتی هم داشته با مصدومیتی جدی روبرو شد.

مهاجم جوان تیم ملی که شب گذشته (دوشنبه) در دیدار روستوف مقابل دینامو مسکو از دقیقه 76 وارد بازی شد به دلیل فشار وارد شده از ناحیه کشاله ران دچار پارگی شد. آزمون پیش از این هم مصدومیتی از این ناحیه داشت و این مصدومیت دوباره سراغ او آمد.

آزمون پس از این مصدومیت در اختیار کادر پزشکی باشگاه روستوف و یک مربی بدنساز قرار گرفته تا علاوه بر پشت سر گذاشتن مراحل درمانی، از نظر بدنی نیز افت نکند. این بازیکن به طور قطع دیدار مقابل اورال در هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه را از دست داد و احتمال اینکه در بازی مقابل ترکمنستان برای تیم ملی به میدان برود بسیار کم است، اما برای بازی با گوام هنوز چیزی مشخص نیست.

با این حال در صورت تأیید کادر پزشکی روستوف، آزمون با آغاز اردوی تیم ملی به ایران می‌آید تا زیر نظر پزشکان تیم ملی مراحل درمانش را دنبال کند. در صورتی هم که کادر پزشکی روستوف تشخیص بدهد آزمون نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند، این مهاجم در روسیه خواهد ماند.

دیدار ایران و ترکمنستان 21 آبان‌ماه و دیدار مقابل گوام 5 روز بعد از دیدار مقابل این تیم برگزار خواهد شد.

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------