آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

ترس اسکوچیچ از دور خوردن/ فسخ قرارداد در گروی امضای قرارداد با سپاهان



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از ترس اینکه نتواند با باشگاه سپاهان قرارداد ببندد هنوز به فسخ قرارداد با فولاد رضایت نداده است.

وضعیت باشگاه فولاد خوزستان و دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم بسیار پیچیده و مبهم است.

درحالیکه روز گذشته خبری مبنی بر فسخ قرارداد اسکوچیچ منتشر شد هنوز این اتفاق صورت نگرفته و سرمربی فولاد با این تیم قرارداد دارد.

دراگان اسکوچیچ هنوز یک سال و نیم دیگر با باشگاه فولاد خوزستان قرار داد دارد. این مربی برای اینکه از فولاد خوزستان جدا شود خواهان عقد قرارداد و نهایی کردن حضور در سپاهان است. به همین خاطر او از فولادی‌ها خواسته تا نامه‌ رضایتی به او بدهند که با اطلاع باشگاه فولاد با سپاهان قرارداد بسته است تا بعد از عقد قرارداد با سپاهان مسئولان فولاد با شکایت از او غرامت مذاکره با تیم غیر در حالیکه با فولاد خوزستان قرارداد داشته را نگیرند.

از سوی دیگر مسئولان فولاد خواهان فسخ قرارداد هستند و می‌گویند آنها کاری به اینکه او با سپاهان قرارداد می‌بندد یا نه ندارند. به همین خاطر اسکوچیچ از ترس اینکه در صورت فسخ قرارداد با فولاد مسئولان باشگاه سپاهان با او قرارداد نبندند یا اینکه خواهان عقد قرارداد با مبلغ کم باشند هنوز راضی به امضای فسخ قرارداد نشده است تا به نوعی از فولاد رانده و از سپاهان مانده نشود!

اینطور که شنیده می‌شود اسکوچیچ مبلغ زیادی هم برای فسخ درخواست نکرده است او برای امضای فسخ قرارداد با فولاد اعلام کرده که حاضر است پول خود را تا روزی که در این تیم فعالیت کرده است دریافت کند اما به شرط اینکه قراردادش با سپاهان نهایی شود.

در هر صورت یکی از عجیب‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در حال رخ دادن و طی ساعات آینده هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقی می‌افتد.

مسئولان سپاهان هم تا پایان امشب فرصت داده اند تا اسکوچیچ نظر نهایی خود را اعلام کند.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------