قلعه‌نویی: هیچ‌وقت از استقلال شکایت نمی‌کنم



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

سرمربی سابق استقلال با وجود جدایی از جمع آبی پوشان هنوز یک مرد خبرساز در این باشگاه محسوب می شود.

در پی اظهارنظر بهرام افشارزاده مبنی بر عدم پرداخت بدهی یک میلیارد تومانی امیر قلعه نویی به دلیل نداشتن منابع مالی با سرمربی سابق استقلال در این زمینه و مسائل روز فوتبال ایران صحبت کردیم.


امیر قلعه نویی در این گفتگو پاسخ خبرنگار ورزشی را با اظهارنظرهایی جالب داد که در ادامه می خوانید.


پیشنهادات فقط در رسانه ها است
این حرف و حدیث ها بیشتر در رسانه هاست و هیچ پیشنهادی به طور رسمی از فولاد، سپاهان و تراکتورسازی نداشته ام. امسال سعی می کنم بیشتر استراحت کنم و ریکاوری داشته باشم و راغب هستم فشار 15 ساله حضور در فوتبال را از خودم دور کنم.


اگر پیشنهاد باشد درباره آن فکر می کنم
البته اگر پیشنهادی به طور مستقیم به من شود مطمئنا درباره آن فکر خواهم کرد. اما در حال حاضر این پیشنهادات فقط در رسانه هاست و شاید لطف رسانه ها باشد. من دو سال خوب در اصفهان داشتم و به همراه سپاهان به دو قهرمانی رسیدم. جوانان خوبی هم به فوتبال معرفی کردیم که امید ابراهیمی، سردار آزمون و علی کریمی جزو آنها بودند و در تراکتور هم شرایط به همین منوال بود و در کنار آنها اولین حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفتم و در حال حاضر برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.


شرایط برای ملاقات با مورینیو فراهم نشد
از طرف یکی از دوستان ساکن در اوکراین برای تماشای دیدار دو تیم دیناموکیف و چلسی دعوت شدم. قرار بود در حاشیه آن نیز دیداری با مورینیو داشته باشم و صحبت کنیم که شرایط مهیا نشد. البته حضور مستقیم در این بازی و تماشای آن درس های خوبی به همراه داشت.


قانون فیفا برای همه کشورها رعایت می شود جز لیگ ایران
کاملا واضح است و همچنان روی حرفم هستم. اینطور نیست که اکنون نباشم و به تعطیلی لیگ اعتراضی نداشته باشم. برای داشتن یک لیگ پویا باید نظم در آن رعایت شود و از تعطیلی پیاپی خودداری شود. چطور تمام دنیا تابع فیفا هستند و 72 ساعت قبل از بازی بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار می دهند اما اینجا اینطور نیست. این اتفاق باعث ضربه خوردن به لیگ می شود. حرفی که سال گذشته زدم اکنون هم می زنم.


چطور از تیم صدرنشین کنونی 2 بازیکن دعوت می شود؟
خدا را شکر مشخص شد حرف هایم در سال گذشته بی راه نبوده و اکنون می بینید که تنها 2 بازیکن و در بهترین حالت تنها 3 بازیکن به اردو دعوت می شوند. چطور از استقلالی که فصل گذشته مشکلات زیادی داشت و در رتبه پنجم بود 7 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت می شدند و اکنون که تیم در صدر قرار دارد تنها 2 بازیکن؟ شاید الان به حرف من رسیده باشید.


دوست نداشتم استقلال نتیجه را در دربی از دست بدهد
سرمربی استقلال در مورد عکس منتشر شده از او در خلال تماشای دربی 81 با استرس آن را نگاه می کرد اینطور توضیح داد: چه انتظار دیگری داشتید؟ من در این تیم تمام عمرم را پشت سر گذاشتم. اینطور نیست که اکنون در تیم نباشم آرزوی باخت آن را داشته باشم. من در دسته سه و هر جای بحرانی دیگر استقلال را تنها نگذاشتم و نمی توان تاریخ را تحریف کرد و من این تیم را قلبا دوست دارم و نگاه شخصی به استقلال ندارم و آن را خانه خودم می دانم.


هیچ وقت از استقلال شکایت نمی کنم
می توانید به حسابداری باشگاه تشریف ببرید و متوجه خواهید شد که بیش از یک میلیارد در این سال ها از تیم طلب دارم. اما نه به باشگاه می روم و نه هرگز از آن شکایت خواهم کرد. امیدوارم این رابطه دوسویه باشد. امیدوارم به اتفاقات و شرایط منصفانه نگاه کنند و البته مطمئن باشید هیچگاه از این باشگاه شکایت نخواهم کرد.


حق دادکان است در این فوتبال حضور داشته باشد
همیشه گفته ام حق فوتبال است که از استخوان خرد کرده ها بهترین استفاده را ببرد و آنها می توانند با درک بهتر شرایط فوتبال را در مسیر صحیح خود قرار دهند. فوتبال حق کسانی است که درد آن را کشیده باشند و با تمام شرایط آن آشنا باشند. امثال امیر عابدینی و محمد دادکان مطمئنا بهتر می توانند در فوتبال کار کنند. اگر فوتبالی ها باشند مطمئنا بحران و مشکلات کمتر خواهد شد و مدیریت بهتری صورت می گیرد. از صحبت های محمد دادکان خوشحال شدم و امیدوارم در تصمیمش موفق باشد و حیف است فوتبال ما از امثال او بی بهره باشد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------