تهدید بی معنی پیروانی کاردست تیم ملی ندهد؟



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال ایران

غیبت نماینده و مدیر تیم ملی در جلسه ای که به هیچ عنوان رسانه ای نیست و با حضور نماینده حریف، داورمسابقه و ناظر بازی برگزار می شود هیچ دردی را دوا نمی کند و حتی ممکن است باعث شود خطری تیم ملی را تهدید کند.

مدیرتیم ملی فوتبال ایران از چند روز پیش و در واکنش به کارشکنی سفارتخانه های آمریکا برای صدور روادید گوام برای اعضای تیم ملی فوتبال دست به ابتکاری زده که می تواند برای تیم ملی مشکل آفرین باشد.

افشین پیروانی که بعد از پیروزی مقابل ترکمنستان هم به این حرف ها ادامه داد و ادعایش را تکرار کرد، حال آنکه جلسه فنی قبل از بازی محل طرح مسایل مهم و هماهنگی بین دو تیم است که ترک آن هیچ معنا و مفهومی ندارد.

 
مدیر تیم ملی می گوید:« برای بازی با گوام از حالا وارد حاشیه شده‌ایم و باید برای این فوتبال تأسف خورد. دیدار با گوام بحث فنی خیلی کمی دارد چرا که بازی از حالا وارد حاشیه شده. به فیفا و AFC نامه زدیم و حالا اعلام می‌کنم که به عنوان مدیرتیم ملی جلسه قبل از بازی را ترک خواهم کرد چون ما تیم اول آسیا هستیم اما به ما بی‌احترامی شده است.»

حرف های افشین پیروانی در حالی مطرح می شود که پنجشنبه خبر رسید ویزای آندرانیک تیموریان هم صادر شده و او در قطر به جمع ملی پوشان ملحق خواهد شد اما سه مهره تیم ملی از بازی مقابل تیم بسیارضعیفی چون گوام که حتی قدرت بردن هندوستان را هم نداشته، محروم شده اند. غیبت نماینده و مدیر تیم در جلسه ای که به هیچ عنوان رسانه ای نیست و با حضور نماینده حریف، داورمسابقه و ناظر بازی برگزار می شود هیچ دردی را دوا نمی کند و حتی ممکن است باعث شود خطری تیم ملی را تهدید کند.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------