فرهادمجیدی درسواحل دوبی واسپانیا



در عکس اول ، فرهاد را در خیابان معروف منتهی به سواحل بارسلونا مشاهده می کنید و تصویر دوم را نیز خودش از سواحل خلیج همیشه فارس در دوبی منتشر کرده است.

کاپیتان بازنشسته استقلال که خیلی ها بعد از تماشای بازی یک نیمه ای اش مقابل تیم ستارگان دنیا در ورزشگاه آزادی می گویند هنوز هم توانایی حضور در ترکیب آبی های تهران را دارد، این روزها خوش می گذراند.


 فرهاد مجیدی که ابتدای فصل صحبت از حضورش در کادرفنی استقلال مطرح شد و حتی هوادارانش او را گزینه مناسبی برای هدایت استقلال به عنوان سرمربی می دانند بیشتر اوقاتش را در امارات همراه فرزندانش می گذراند و البته ورزش سنگین در سالن های بدنسازی از برنامه اش خارج نمی شود تا حسرت هواداران آبی برای خداحافظی زودهنگامش بیشتر شود.


فرهاد علاقه خاصی به اسپانیا دارد و هر از گاهی عکس هایی از خودش در این کشور منتشر می کند. البته مهاجم سابق و شماره 7 محبوب استقلالی ها به عنوان استعدادیاب یکی از تیم های لالیگا هم قرارداد بسته است.


در عکس اول ، فرهاد را در یکی از خیابان های منتهی به سواحل بارسلونا اسپانیا مشاهده می کنید و تصویر دوم را نیز خودش از سواحل خلیج همیشه فارس در دوبی منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,فرهادمجیدی

 

اخبار,اخبار ورزشی ,فرهادمجیدی

 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------