آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

سخنگوی باشگاه گدانسک لهستان: آناستازی تا پایان فصل ۲۰۱۷ با ما قرارداد دارد



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران

 سخنگوی باشگاه گدانسک لهستان در واکنش به اخبار اخیر مبنی بر توافق احتمالی آندره آ آناستازی با فدراسیون ایران گفت: این مربی تا پایان فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۶ با ما قرارداد دارد.

انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران همچنان سوژه منابع خبری لهستانی است و در حالی که اعلام شده بود امروز دوشنبه فدراسیون کشورمان به طور رسمی از بین رائول لوزانو و آندره‌آ آناستازی یک نفر را به عنوان سرمربی رسمی تیم ایران معرفی می کند رسانه‌های لهستانی هر لحظه خبر تازه‌ای را مخابره می‌کنند.


سایت dziennikbaltycki.pl در گزارشی تازه به این موضوع پرداخته و با سخنگوی باشگاه گدانسک که هدایت آن را آندره آ آناستازی بر عهده دارد نیز گفتگویی تازه انجام داده است. در این گزارش آمده است که ایران به طور حتم با اسلوبودان کواچ قطع همکاری کرده و جالب اینکه توافق اولیه خود با لوزانو و آناستازی را نیز منتشر کرده است.


میخال رودنیکی سخنگوی باشگاه گدانسک در این باره گفت: ما از این موضوع خوشحال هستیم که چنین مربی بزرگی را در تیم خود داریم و البته از این موضوع تعجب نکرده‌ایم چرا که آناستازی یکی از بزرگترین مربیان جهان است. با این حال وی تا پایان فصل ۲۰۱۷ - ۲۰۱۶ با ما قرارداد دارد و از حضور در تیم گدانسک احساس خوبی دارد.


وی درباره احتمال حضور همزمان آناستازی در دو تیم عنوان کرد: در این باره به ما اطلاعات رسمی داده نشده است و به خوانندگان خود این موضوع را اعلام خواهیم کرد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------