کرار؛ در استقلال خیلی اذیت شدم/ دیگر نمی‌خواهم در این تیم بازی کنم



اخبار,اخبار ورزشی,جاسم کرار

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: کدام بازیکن استقلال سابقه قهرمانی آسیا را دارد؟ چرا مدام به سرمربی می‌گویند که کرار نباید در استقلال باشد؟

کرار جاسم در مورد آخرین وضعیت خودش، بحث فسخ قرارداد با باشگاه استقلال و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

**: تکلیفت با استقلال به کجا رسید؟
ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که نمی‌دانم چرا برخی از هواداران استقلال در صفحه اینستاگرام به من ناسزا می‌گویند. مدام می‌گویند کرار در حاشیه است ولی پیش خودشان سوال نمی‌کنند که چرا نمی‌خواهم در استقلال بازی کنم؟ مسلمانی کجا رفته است که به من ناسزا می‌گویند؟

**: شاید به خاطر اینکه در صفحه اینستاگرامت تصویری از خودت با اسلحه منتشر کرده‌ای،  این مسئله باعث شده برخی‌ها تصور کنند در حال خوشگذرانی هستی.این موضوع را قبول داری؟
عکس با اسلحه‌ام چه ارتباطی به دیگران دارد؟ آیا ایرانی‌ها به شکار نمی‌روند؟ فقط در عراق شکار می‌کنند؟ این کار شخصی است و نمی‌دانم چرا این همه بزرگش می‌کنند. پولم را ندادند و پس از 4 ماه موفق شدند برای من منزلی تهیه کنند. نه پول خواستم و نه چیز دیگری، تنها درخواستم این بود که رضایت‌نامه‌ام را بدهند تا بروم. وقتی به شما پول ندهند، می‌توانید در محل کارتان با آرامش کار کنید؟

استقلالی‌ها آنقدر من را اذیت کردند که تصمیم گرفتم تا آخر عمرم در ایران بازی نکنم. پدرم شیخ است و از من می‌پرسد که چرا ایرانی‌ها به تو ناسزا می‌گویند. من هم گفتم که به خاطر باشگاه استقلال ناسزا می‌شنوم. همه بازیکنان 30 درصد قراردادشان را گرفته‌اند ولی به من پولی ندادند. معنای این کار باشگاه چیست؟ چرا کسی پاسخ من را نمی‌دهد؟ وقتی پولم را نمی‌دهید، چرا رضایت‌نامه‌ام را صادر نمی‌کنید؟


**: نمی‌خواهی قبول کنی که شکار رفتنت در شرایطی که باید در تمرینات استقلال شرکت کنی، با واکنش منفی هواداران روبرو می‌شود؟
واقعیتش را بخواهید عمدا عکس با اسلحه‌ام را در صفحه اینستاگرام قرار داده‌ام. 6 ماه است به شکار نرفته‌ام و وقتی می‌بینیم برخی‌ها مدام به من ناسزا می‌گویند، به صورت عمدی این عکس‌ها را منتشر می‌کنم. این تصویر قدیمی است و کسی سوال نمی‌پرسد که وقتی در تمرینات و اردوهای تیم ملی عراق حضور داشتم، چطور وقت کردم به شکار بروم؟ پیش از اینکه فوتبالیست شوم کار اصلی‌ام شکار شاهین و گرفتن ماهی بود ولی این مسئله دلیلی نمی‌شود که هر روز به شکار بروم.

**: باشگاه استقلال اعلام کرده که برای فسخ قرارداد به ایران بیایی.
به چه دلیلی باید به ایران بیایم؟ مدیربرنامه‌هایم کارها را انجام می‌دهد. آنقدر در استقلال من را اذیت کردند که دوست ندارم به ایران بیایم.

**:چه کسانی تو را اذیت کرده‌اند؟
همه. کدام بازیکن استقلال سابقه قهرمانی آسیا را دارد؟ چه کسی عنوان سومین بازیکن برتر آسیا را دارد؟ من سال 2009 سومین بازیکن برتر آسیا شدم. چرا مدام به سرمربی می‌گویند که کرار نباید در استقلال باشد؟

**: منظورت این است که بازیکنان به پرویز مظلومی گفته‌اند که دیگر در استقلال نباشی؟
اسم کسی را نمی‌آورم اما در جواب آن بازیکنی که این کار را کرده است باید بگویم که دستت را می‌بوسم که این کار را کردی، چون این من هستم که نمی‌خواهم دیگر در استقلال بازی کنم.

اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------