شکست سپاهان سختکوش در ضربات پنالتی/ قهرمان فصل گذشته فینالیست شد



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات فوتبال

دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن و سپاهان در ضربات پنالتی به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید تا قهرمان فصل گذشته باردیگر به فینال صعود کند.

دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 14 و 20 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان  و در حضور بیش از حدود 4 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که بازی در طول 90 دقیقه وقت قانونی و وقت‌های اضافه با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا ضربات پنالتی برنده این مسابقه را تعیین کند. ذوب آهن با نتیجه 4 بر یک در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و فینالیست جام حذفی شد. ذوب آهن در مجموع 6 بر 3 پیروز شد.

ضربات پنالتی ذوب آهن: مهدی رجب‌زاده، کاوه رضایی، مسعود حسن‌زاده، قاسم حدادی فر

 

ضربات سپاهان: هادی عقیلی( ضربه او به تیرک دروازه خورد.)، وریا غفوری، علی کریمی( دروازه‌بان ضربه او را مهار کرد.)

گل ذوب آهن: در دقیقه 2 مسابقه پاس خوب کاوه رضایی به مرتضی تبریزی رسید و این مهاجم هم در مصاف تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت و با یک ضربه فنی و زمینی گل ذوب آهن را به ثمررساند.

تا دقیقه 8 تیم ذوب آهن تیم برتر میدان بود وحملات زیادی روی دروازه سپاهان انجام داد.

در دقیقه 15 فضیل موسی‌اف بازیکن سپاهان مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد و محمد روشندل به جای او در ترکیب این تیم قرار گرفت.

در دقیقه 16 احسان پهلوان صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که شوت او را رحمان احمدی مهار کرد.

محرم نویدکیا که در ترکیب اصلی سپاهان قرار نداشت از دقیقه 23 شروع به گرم کردن خود کرد تا وارد میدان شود.

در دقیقه 28 سپاهان صاحب دو کرنر شد که این ضربات را مدافعان ذوب آهن دفع کردند.

در دقیقه 30 ارسال علی کریمی روی سر مهدی شریفی فرود آمد که ضربه او را دروازه‌بان ذوب آهن مهار کرد.

در دقیقه 33 مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن با میلاد سرلک بازیکن سپاهان درگیری لفظی شدیدی داشتند که با دخالت برخی بازیکنان این ماجرا ختم به خیر شد.

در نیمه اول شاهد یک بازی فیزیکی و درگیرانه بودیم.

نیمه دوم:
گل سپاهان: سپاهان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 وریا غفوری پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت گل مساوی سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه 54 شوت علی کریمی از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 58 کاوه رضایی در مصاف تک به تک با دروازه‌بان سپاهان قرار گرفت که ضربه او با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 79 و 80 ذوب آهن صاحب دو موقعیت گلزنی شد که در یک صحنه مدافع سپاهان و در صحنه دیگر مدافع ذوب آهن توپ را برگشت دادند.

اخراج بازیکن سپاهان: در دقیقه 86 میلاد سرلک بازیکن سپاهان با دریافت کارت زرد دوم از میدان مسابقه اخراج شد.

در دقیقه 87 حسین فاضلی بازیکن سپاهان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب آهن قرار گرفت که شوت او از بالای دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

وقت اضافه اول:
در این پانزده دقیقه توپ بیشتر دست ذوب آهن بود و آنها با داشتن یک بازیکن بیشتر سعی می‌کردند که حملات زیادی را روی دروازه انجام بدهند و بازیکنان سپاهان سعی در کنترل بازی داشتند و در این نیمه احسان پهلوان بازیکن ذوب آهن دچار مصدومیت شد و جای خود را به مسعود حسن زاده داد.

وقت اضافه دوم:
گل دوم ذوب آهن: در دقیقه 112 ارسال علی حمام در محوطه جریمه سپاهان به محمدرضا حسینی  رسید و او با یک ضربه سر زیبا گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

گل تساوی سپاهان: در قیقه 114 توپ در محوطه جریمه بعد از چند رفت و برگشت به وریا غفوری رسید و او با یک شوت محکم گل مساوی سپاهان را به ثمر رساند.

در دقیقه  115 مسعود حسن زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

محسن ترکی داور مسابقه به علی حمام و مرتضی تبریزی از ذوب آهن و میلاد سرلک و محمدرضا خلعتبری و وریا غفوری از سپاهان کارت زرد نشان داد.

ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، هادی  عقیلی، فضیل موسی‌اف( از دقیقه 15 محمد روشندل)، وریا غفوری، سعید قائدی فر، محمدرضا خلعتبری( 90+3 امین جهان عالیان)، علی کریمی، مهدی شریفِی، حسین پاپی، رسول نویدکیا( از دقیقه 66 حسین فاضلی) و میلاد سرلک

سرمربی: ایگور استیماچ

ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، هادی محمدی، حجت حق وردی، ولید اسماعیل، علی همام، اکبر صادقی( از دقیقه 73 مهدی مهدی‌پور)، قاسم حدادی فر، مرتضی تبریزی( از دقیقه 78 محمدرضا حسینی)، احسان پهلوان( از دقیقه 104 مسعود حسن‌زاده)، کاوه رضایی و مهدی رجب زاده

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------