جنجال تازه زلاتان: گواردیولا مربی خوبی است ولی مرد نیست!



او در مورد سرمربی سابق بارسا گفته:«هراتفاقی که افتاد، پپ به عنوان یک سرمربی فوق العاده بود ولی به عنوان یک انسان، هیچ نظری درموردش ندارم. او اصلا مرد نیست. هیچ حرف دیگری هم نمی ماند!

اسطوره فوتبال سوئد باردیگربدون هیچ تعارفی درمورد سرمربی سابقش اظهارنظر کرده و البته به آنچلوتی و مورینیو نیز ادای احترام نموده است.

 

زلاتان ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در گفتگوی اخیرش با سی.ان.ان دوباره به پپ گواردیولا، سرمربی اسبقش دربارسلونا تاخته. ایبرا 14 سال پیش با ترک فوتبال سوئد، موفقیت های فراوانی در هلند، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه کسب کرد و بعد از جدایی از بارسا همواره به بدی از پپ یاد کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,گواردیولا

 
ایبراهیموویچ 34 ساله تنها یک سال در بارسا با گواردیولا همکاری کرد که این اتفاق مربوط به فصل 10-2009 در نوکمپ بود. او درکتاب زندگینامه اش، پپ را ترسوی بزدل نامیده و حالا هم در گفتگوی اخیرش با سی.ان.ان پپ را باسایر مربیانش مقایسه کرده. او در مورد سرمربی سابق بارسا گفته:«هراتفاقی که افتاد، پپ به عنوان یک سرمربی فوق العاده بود ولی به عنوان یک انسان، هیچ نظری درموردش ندارم. او اصلا مرد نیست. هیچ حرف دیگری هم نمی ماند.»

زلاتان از بین تمام سرمربیانی که داشته یا می شناسد ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی را به دیگران ترجیح می دهد. او در تمجید از کارلتو گفته: آنچلوتی یک سرمربی فوق العاده است. اوبه عنوان یک انسان هم خیلی هیجان انگیز است. مورینیو هم یک مغز متفکر است و دقیقا می داند که برای موفقیت به چه چیزهایی نیاز دارد.

قرارداد کنونی ایبرا با پی.اس.جی در پایان فصل به اتمام می رسد واو در مورد آینده گفت: دوبار تا یکقدمی رفتن به لیگ برتر قرار گرفتم (یک بار با آرسنال و یک بارهم با سیتی) ولی هرگز این اتفاق نیفتاد. از الان تا یورو هم صحبت های زیادی انجام می شود. هیچ چیز مشخص نیست. شاید من در اوج از فوتبال خداحافظی کردم و شاید هم کار دیگری کردم. معلوم نیست. من هرچه پیرتر می شوم بهترمی شوم ولی اگر تصمیم بگیرم که امسال سال آخر فوتبالی ام باشد، شاید همینطور شود. در زمان مناسب دراین باره تصمیم خواهم گرفت.

 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------