کی‌روش جراحی می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی,بیماری کارلوس کی‌روش

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با تاکید دوباره بر اینکه کارلوس کی‌روش در سلامت کامل است، گفت: کی‌روش در مرخصی جدید خود یک عمل جراحی کوچک دارد و بعد از آن برای حمایت از تیم امید، به قطر می‌رود.

 افشین پیروانی در مورد اینکه واقعا کارلوس کی‌روش سرطان دارد، ضمن بیام مطلب فوق گفت: همه ما مریض بوده و بیماری داریم اما هرکسی که سردرد، کمردرد، معده درد می‌گیرد، دلیل بر این نیست که سرطان دارد؛ آنهم شغل مربیگری فوتبال از نظر کارشناسان سخت‌ترین شغل از نظر استرس و هیجان است.

وی افزود: وقتی مربی با یک برد سوپر استار می‌شود و با یک باخت سر نخواستن شما دعواست، واقعا هیجان و استرس زیادی به فرد وارد می‌شود. من ۱۲ بازی سرمربی پرسپولیس بودم و استخوان درد و معده درد گرفتم زیرا حساسیت این شغل بالاست.اعتراض من به این بود که اگر کسی مریضی یا جراحی دارد که برای همه بوجود می‌آید، نیائیم بدترین کلمات و شبیه‌سازی‌ها را بیان کنیم. سرطان حرف بد و بیماری سختی است و فرد باید خیلی انسجام و منیت داشته باشد تا بتواند با این بیماری مبارزه کند و آدم برای دشمن خود هم نباید بد بخواهد.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کی‌روش خیلی طرفدار دارد، ادامه داد: اگر فردی مریضی خاصی دارد، نباید اینگونه آن را بیان کرد. خبر سرطان کی‌روش هم یک شیطنت بود و دوستان با من تماس گرفتند و به خاطر انتشار این خبر عذرخواهی کردند. خوب نیست برای یک تیتر روزنامه، یک فرد را تخریب کنیم زیرا روزنامه‌های خارجی هم این مساله را منتشر کردند که خانواده کی‌روش نگران شده بودند و با وی تماس گرفتند که اتفاق اصلا خوبی نبود.

وی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش در سلامت کامل است، یادآور شد: کی‌روش در مرخصی جدید خود یک عمل جراحی کوچک دارد و بعد از آن قرار است به اتفاق برای حمایت از تیم فوتبال امید ایران راهی کشور قطر می‌شویم. پس از آن برای حضور متقدرانه در مرحله بعد جام جهانی، برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را پیگیری می‌کنیم.

پیروانی در پاسخ به این پرسش که چرا خبر خداحافظی کارلوس کی‌روش شب بازی با گوام مطرح شد؟، افزود: این هم یک کم لطفی بود که از سوی یکی از دوستان مطرح شد. اگر چنین چیزی هم صحت داشت واقعا نباید شب بازی با گوام مطرح می‌شد زیرا از نظر روحی - روانی تاثیر منفی روی بازیکنان را گذاشت. شب بازی یکسری از بازیکنان که بازی اول یا دوم آنها بود، به در اتفاق من آمده و از این مساله نگران بودند که اتفاق اصلا خوبی نبود.

وی در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: خیلی‌ از منتقدان معتقدند اگر با تیم باشگاهی برابر گوام به میدان می‌رفتیم هم پیروز می‌شدیم، پس چرا ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا با تمام لژیونرها برابر کشورهای بوتان، لائوس و غیره به میدان می‌روند. وقتی برای بازی با گوام به ۴ نفر ما ویزا ندادند و سیدجلال و پژمان هم مصدوم بودند و تقریبا نبردیم، از نظر روحی - روانی به تیم حتی برابر گوام هم ضربه می‌زند.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران همچنین تاکید کرد: خدا تومیسلاو ایویچ را بیامرزد زیرا روزی که به ایران آمد، گفت فوتبال ایران 3 بحث دارد، یکی بحث تاکتیکی است که فوتبال ایران در آن خیلی ضعیف است، دوم بحث آمادگی جسمانی است که آن را بالا می‌برم و بحث سوم مساله روحی - روانی است.

وی با بیان اینکه روزی خداداد عزیزی منتقد کی‌روش بود اما امروز از این مربی حمایت می‌کند، یادآور شد: الان کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی است، تمام قد همه باید از او حمایت کنند تا فردا هیچ بهانه‌ای دست کسی نباشد.

پیروانی در پایان گفت: اگر ادعای ایرانی بودن، داریم و مدعی هستیم از رفتن تیم ملی به جام جهانی همه خوشحال شده و از این موفقیت لذت می‌برند، همه باید دست به دست هم داده، تعامل و همکاری کنیم تا این افتخار بدست آید. این افتخار برای شخص آقای کی‌روش یا من نیست بلکه برای ایران است و همه از آن لذت خواهند برد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------