ذوب‌آهن دوباره به رده سوم بازگشت/تراکتور درانزلی از بحران خارج شد



اخبار,اخبار ورزشی ,مسابقات لیگ برتر

هفته سیزدهم از رقابتهای لیگ برتر با برتری ذوب‌آهن برابر پدیده مشهد و بازگشت این تیم به رده سوم و برتری تراکتورسازی در زمین ملوان پیگیری شد.

 در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه دو مسابقه همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خانه با نتیجه ۳ بر یک از سد پدیده مشهد عبور کرد.

در این بازی که در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، مسعود حسن‌زاده (۴۵ و ۵۸) و مرتضی تبریزی (۶۹) برای ذوب‌آهن گل زدند و محسن یوسفی (۷۹- پنالتی) تک گل تیم پدیده مشهد را به ثمر رساند.

با این پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ۲۳ امتیازی شد و دوباره به رده سوم جدول بازگشت اما پدیده مشهد با همان ۱۶ امتیاز قبلی به رده یازدهم سقوط کرد.

در دیگر بازی برگزار شده، تیم فوتبال تراکتورسازی دست به کار بزرگی زد و با تک گل حمزه یونس که در دقیقه ۸۴ به ثمر رسید، در زمین ملوان به پیروزی دست یافت تا از بحران نتیجه‌گیری هفته‌های اخیر نجات یابد.

تراکتورسازی با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و با دو پله صعود به رده نهم رسید و ملوان هم با همان ۱۶ امتیاز قبلی و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده مشهد، به رده دهم سقوط کرد.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------