واکنش سرمربی استقلال به انتقاد برخی از هواداران



اخبار,اخبار ورزشی ,پرویز مظلومی

واکنش سرمربی استقلال به انتقاد برخی از هواداران تیمش
مظلومی: 30 میلیون هوادار ما راضی هستند؛ فقط چند نفر عصبی بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: خستگی بازیکنان ما و بازی هجومی حریف باعث شد نتوانیم از لاک دفاعی خارج شویم.

 پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک مقابل سایپا گفت: به هر صورت بعد از بازی 120 دقیقه‌ای مقابل نفت بازی سختی بود و در چند دقیقه آخر بازیکنان خسته شدند و عقب نشینی کردند که خواسته ما هم نبوده است. با توجه به فشردگی بازی ها راضی هستم از بازی بازیکنانم اما دفاع بازیکنان خواست ما نبوده است و باید تیم ما از لاک دفاعی خارج می‌شد.متاسفانه در فاز تهاجمی نتوانستیم خوب کار کنیم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: روزبه و امید 120 دقیقه بازی کرده بودند خسته بودند و اگر در ضد حملات دقت می‌کردیم و روی پاس آخر می‌توانستیم به گل دوم برسیم.

وی ادامه داد: توقع ما از بازیکنان جوان این است که خوب بازی کنند. البته ما بازیکنانی مثل برهانی را هم داریم. برنامه ما این بود که از کناره‌ها از سرعت بازیکنانمان استفاده کنیم.

مظلومی در مورد جدایی جاسم کرار و این که در پست او چه تدبیری دارد، گفت: در آن نقطه مشکل داریم و ان‌شالله باشگاه آن نقیصه را در نیم فصل برطرف کند.

سرمربی استقلال در مورد عملکرد خط دفاع تیمش گفت: خط دفاع خوب کار کرد. سایپا بازیکنان بزرگ و سرعتی خوبی دارند و خط دفاع ما خوب بود و توپ گیری‌های زیادی کردند.

 پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش برابر سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ما پس از بازی سختی که با نفت داشتیم کمی خسته بودیم و در اواخر بازی با سایپا بازیکنان ما ناخواسته عقب کشیدند. این خواسته ما نبود. با توجه به شناختی که از حریف داشتیم باید حفظ توپ می‌کردیم اما خستگی ما و بازی هجومی حریف باعث شد که بازیکنان ما نتوانند از لاک دفاعی خارج شوند.

وی درباره تعویض‌هایش در این بازی هم گفت: از تعویض‌ها راضی هستم. به هر حال بازیکنان ما مخصوصا روزبه چشمی و امید ابراهیمی که 120 دقیقه برابر نفت دویده بودند خسته بودند. ما خط هافبک را تقویت کردیم و تقریبا میانه میدان را در اختیار داشتیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل دوم را بزنیم.

سرمربی استقلال در مورد حملات تیمش از کناره‌ها گفت: توقع ما از جوان‌ها بیشتر از این است. وقتی کسانی مثل برهانی روی نیمکت هستند جوانترها باید جای آن‌ها را پر کنند. برنامه‌ی ما این بود که از کناره‌ها به حریف حمله کنیم و از این فضا برای گلزنی استفاده کنیم.

مظلومی در ادامه تاکید کرد که پس از رفتن کرار، استقلال در پست این بازیکن با مشکل روبه‌روست و باشگاه باید در نیم فصل برای پر کردن جای این بازیکن عراقی فکری کند.

سرمربی استقلال همچنین از عملکرد خط دفاعی تیمش دفاع کرد و گفت: سایپا در خط حمله بازیکنان بزرگ و سرعتی داشت ولی مدافعان ما امروز خوب توپ‌گیری کردند و روز خوبی داشتند.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی همچنین در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سایپا درباره این دیدار گفت: ما دنبال سه امتیاز بازی بودیم و بازی ناخواسته مساوی شد. بازی خوب و پرهیجانی دیدیم. می‌دانستیم سایپا چطور بازی می‌کند و روی نقاط ضعف آنها کار کرده بودیم و به موقعیت‌های خوبی هم رسیدیم. سایپا تیم خوبی است و خوب بازی کرد و ما ناخواسته عقب رفتیم.

او افزود: باید کالبد شکافی کنیم که چرا عقب می‌رویم. یک عده فکر می‌کنند دستور از بیرون است. خط حمله باید بیشتر توپ را نگاه می‌داشت تا خط دفاع تنفس داشته باشد. ما روی ضد حملات و پاس آخر دقت لازم را نداشتیم وگرنه می‌توانستیم گل‌هایمان را بیشتر کنیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چراکه 120 دقیقه در تختی دویده بودند و عقب نشینی آنها احتمالا به دلیل خستگی بود. خوشبختانه صدر را از دست ندادیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. ما وسط زمین کمی دچار مشکل هستیم و فشار زیادی روی ابراهیمی و چشمی است. اواخر بازی این دو خسته شده بودند. باید در نیم فصل، باشگاه این مسئله را حل کند.

وی درباره شعارهای بعد از بازی علیه خودش گفت: ما عادت کرده ایم. خوشبختانه نتیجه می‌گیریم که اینگونه است. ما 30 میلیون هوادار داریم که راضی هستند. این چند نفر هم احتمالا عصبی بودند و به کسی منتسب نیستند.

سرمربی استقلال درباره گل خوردن تیمش در دقایق پایانی در چند دیدار اخیر بیان کرد: خوب طبیعی است که تیمی که عقب است حمله کند تا نتیجه را برگرداند. خستگی بازیکنان ما طبیعی بود و باید این نقیصه را برطرف کنیم. همانطور که گفتم باید بازیکنانمان بتوانند توپ را جلوی زمین حفظ کنند.

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------