پاسخ قلعه نویی به برادر مدیرعامل تراکتورسازی



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربیگری تراکتورسازی

گزینه سرمربیگری تراکتورسازی گفت: «با توجه به جوی که حاکم است بهتر است در این شرایط رسول خطیبی به تبریز بیاید.»

در حالی که بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی خودشان را برای سفر به انزلی آماده می کردند دوباره خبری در تبریز مثل بمب منفجر شد. خبر این بود: «امیر قلعه نویی در تهران با مجید عباسی برادر سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی مذاکره کرده.»

این خبر به سرعت در فضای مجازی پخش شد و بعضی هواداران تراکتور هم مخالفت خود را با آن نشان دادند. سعید عباسی در مصاحبه روز شنبه خود اعلام کرده بود سه امتیاز بازی با ملوان تکلیف تونی را مشخص می کند و به همین خاطر مذاکره برای جانشین احتمالی مربی پرتغالی دور از ذهن نبود.

در گروه های خبرنگاران تبریز نیز این خبر به سرعت پخش شد و آمارها به تهران رسید. در همین راستا شنیدیم یکی دو خبرنگار نزدیک به قلعه نویی که از زمان حضورش در تراکتور رابطه صمیمانه شان را حفظ کرده اند از او در این رابطه پرسیدند.

قلعه نویی هم در رابطه با آینده اش گفت: «مذاکره کردیم اما با توجه به جوی که حاکم است بهتر است در این شرایط رسول خطیبی به تبریز بیاید. در این شرایط فقط رسول خطیبی به درد تبریز می خورد.»

ظاهرا قلعه نویی حاضر نیست در این جو کار کند اما مسئولان باشگاه در غیاب سردار کریمیان رئیس هیات مدیره که به کربلا سفر کرده، مذاکرات با او را انجام دادند.

ناگفته نماند که مسئولان باشگاه با یک مربی دیگر همزمان با قلعه نویی صحبت کرده اند. در این میان فقط باید تکلیف طلب دو و نیم میلیاردی تونی مشخص شود.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------