انتقام آسیایی الجیش از شاگردان منصوریان/رویای آسیایی نفت برباد رفت



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم‌های نفت ایران و الجیش

دیدار تیم‌های نفت ایران و الجیش با پیروزی نماینده قطر به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال نفت ایران و الجیش قطر از مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 امروز به میزبانی نفت در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده قطر به پایان رسید تا شاگردان منصوریان از رسیدن به مرحله گروهی محروم شوند.

نفت ایران از همان ابتدای مسابقه کار را هجومی آغاز کرده و در همان دقایق نخست بارها روی سانترهای مبعلی و فرارهای امیری روی دروازه تیم قطری خطرناک ظاهر شد.

از سوی دیگر الجیش نیز که از یک بازیکن برزیلی به نام رومارینیو سود می‌برد به دفعات در دقایق میانی نیمه اول روی دروازه بیرانوند خطراتی را ایجاد کرد که این فرصت‌ها نیز از دست رفت.

در ادامه و در دقایق پایانی نیمه اول نفتی‌ها با تعداد نفرات بیشتری به حمله پرداخته که این حملات نیز با هوشیاری مدافعان الجیش راه به جایی نبرد تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم نفت که فقط یک نیمه برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرصت داشت این نیمه را هجومی آغاز کرده که در این دقایق شوت‌های مطهری و مبعلی خطراتی را روی دروازه الجیش ایجاد کرد.

از سوی دیگر الجیش که بیشتر چشم به ضدحملات داشت در دقیقه 57 می‌توانست توسط حمدالله عبدالرزاق دروازه نفت را باز کند که ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه نفت برخورد کرد. با این حال این بازیکن در دقیقه 63 و روی اشتباه مسلم مدافعان نفت موفق شد با یک ضربه روی پا و دقیق، دروازه بیرانوند را باز کند.

3 دقیقه بعد از این صحنه نفت می‌توانست گل تساوی را توسط مطهری به ثمر برساند که این بازیکن که از دروازه‌بان حریف نیز عبور کرده بود توپ را از زاویه بسته به اوت زد.

در ادامه نفت به دامنه حملاتش اضافه کرد تا در خانه خود و در پایان مسابقه تیم شکست خورده میدان لقب نگیرد اما الجیش که به بازی تدافعی روی آورده بود همچنان چشم به ضدحملات داشت و سعی می‌کرد تا در یکی از همین ضدحملات کار نفت را یکسره کند که البته با خوش شانسی‌ نفتی‌ها این توپ‌ها نیز از کنار دروازه نفت به اوت رفت.

علی قربانی در دقیقه 85 در یک صحنه تک به تک این فرصت را داشت تا کار را به تساوی بکشاند که این فرصت‌ ایده‌آل نیز برای نفت از دست رفت و گلر الجیش توپ را مهار کرد.

نفت در دقایق پایانی یکپارچه حمله شد تا همچنان به ادامه مسابقه امیدوار باقی بماند اما این موقعیت‌ها نیز از دست رفت.

در دقیقه 95 رومارینیو گل دوم الجیش را وارد دروازه نفت کرد تا امید شاگردان منصوریان برباد برود.

با این نتیجه که به دست آمد رویاهای آسیایی نفت برباد رفت و الجیش با صعود به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D این رقابت‌ها با تیم‌های العین امارات، نسف قارشی ازبکستان و الاهلی عربستان همگروه شد.

البته الجیش سال گذشته نیز در همین مرحله در تهران یک بر صفر از نفت شکست خورده بود که با نتیجه‌ای که در دیدار امشب به دست آمد، تیم قطری انتقام نتیجه سال گذشته را نیز از شاگردان منصوریان گرفت.

محمد امیرال از مالزی قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به سیدجلال حسینی و علیرضا عزتی از نفت و علی النعیمی، مجید محمد، مراد ناجی، عبدالرزاق و خلیفه ابوبکر از الجیش کارت زرد نشان داد.

ترکیب نفت ایران:
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، مهدی شیری، رضا علیاری، حمید بوحمدان (75-آرش رضاوند)، علیرضا عزت کرامت، وحید امیری، ایمان مبعلی، علی قربانی و امیر ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------