آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

طوفان عصبانیت کی روش به جدایی منجر می شود؟



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,افشین پیروانی

افشین پیروانی به عنوان مدیرتیم ملی دیروز مصاحبه ای تند کرد و حذف کی روش از جلسه با اینفانتینو را در اختیار رسانه ها قرارداد ، ساعتی پس از آن هم آنالیزور تیم ملی در صفحه اینستاگرامش عکسی را منتشر کرد که خبر از جدایی کی روش می داد. این ها نشان می دهد که شرایط برای طوفان کی روش آماده است. طوفانی که اصلا بعید نیست با مصاحبه شروع شود و به جدایی بیانجامد.

کمتر از یک هفته پس از انتشار گزارش«کی روش ؛ آرامش قبل از طوفان» سرمربی تیم ملی به اوج عصبانیت خود رسیده و احتمالا به زودی مصاحبه تندی خواهد کرد. مصاحبه ای که در روزهای پرحاشیه فوتبال ایران به جدایی اش از فدراسیون فوتبال منجر خواهد شد.

کی روش روز گذشته به عنوان آخرین اتفاق غیرقابل تحمل از جلسه ای که مدعی است خودش ترتیب داده ، حذف شد. او به درخواست فدراسیون فوتبال نقش واسط را در دیدار جیانی اینفانتینو از ایران به عهده داشت. مردی که آمده تا برای رای ایران در انتخابات فیفا مذاکره کند. با این همه در مهمترین جلسه ای که میان فدراسیون فوتبال و نفر اول اروپا برگزار شد کی روش حضور نداشت.

صحبت از ضیافت شامی است که ظاهرا صحبت های مهمی درآن مطرح شده و کی روش از آن بی خبر بوده است. جلسه ای که در آن کفاشیان ، دبیرکل فدراسیون فوتبال (اسدی) و ترابیان حضور داشته اند . هرچند به نظر می رسد که حضور کی روش در آن جلسه لزومی نداشته اما عصبانیت سرمربی پرتغالی که از طریق مصاحبه مدیرتیم ملی (پیروانی) مطرح شد خبر از توافقی می دهد که به سرانجام نرسیده.

هرچند اینفانتینو برای جلب رای ایران به تهران آمده اما از حرف های کفاشیان می شود فهمید که فدراسیون فوتبال از این جلسه برای امتیاز گرفتن از afc استفاده خواهد کرد تا بر بازی های ایران و عربستان تاثیربگذارد. چیزی که بیش از فدراسیون ، وزارت ورزش آن را پی گیری می کند و شاید به همین دلیل کی روش حذف شده است.

این مساله اما در برابر آنچه کی روش را عصبانی کرده ارزش زیادی ندارد. سرمربی پرتغالی تیم ملی تا 10 روز دیگر به موعد قول و قرار خود با نماینده وزارت ورزش می رسد. حسنی خو که نماینده وزارت ورزش در مذاکرات برای نگه داشتن کارلوس کی روش بود به مردپرتغالی قول داد که در پایان سال امکانات پزشکی مورد نیاز در کمپ تیم ملی فراهم شود.

اتفاقی که حتی یک قدم هم پیش نرفته و همین مساله کی روش را در بازگشت به اندازه انفجار عصبانی کرد. سرمربی تیم ملی نه تنها با حل نشدن مشکل کمپ پزشکی مواجه است که در کمپ تیم ملی اتفاقات دیگری هم رخ داده که کی روش نمی پسندد. واگذاری یک ساختمان کمپ به بخش خصوصی با اجاره یک ساله نشان می دهد که از راه افتادن کمپ خبری هم نیست.

مشکلات مالی فدراسیون فوتبال همچنان پابرجاست و البته سرمربی تیم ملی عصبانی است که هنوز مشکل پیراهن تیم ملی حل نشده و قراردادی به امضا نرسیده.حتی شنیده می شود که سرمربی تیم ملی یک دست لباس اروجینال تیم ملی را هم در کمپ به امانت گذاشته بوده که آن هم مفقود شده و عصبانیت اش دوچندان شده است.

لغو اردوی آماده سازی تیم ملی به دلیل مشکلات مالی ، حل نشدن ماجرای چمن کمپ تیم ملی ، عدم راه اندازی و حتی استارت کمپ پزشکی تیم ملی و ... حالا در کنار حذف کی روش از جلسه ای قرار گرفته که خودش برنامه ریزی کرده بود. جلسه ای که شنیده می شود کی روش شرط کرده بود بدون حضور اسدی برگزار شود اما دبیرکل فدراسیون فوتبال شاید برای راحتی خیال وزارت ورزش از مذاکرات به آن راه پیدا کرد.

مهمتر از همه اما حذف همه نزدیکان کفاشیان در دوسال اخیر است. فدراسیون فوتبال تغییراتی در دوسال اخیر برای جلب رضایت وزارت ورزش داشته که کی روش را نگران کرده است. روزنامه خبر ورزشی در شماره روز چهارشنبه از این ماجرا خبرداده بود. از اینکه کی روش نگران است آخرین نفری باشد که کفاشیان تحت فشار از او حمایت نکند. مضاف به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال به زودی برگزار می شود و کی روش به خوبی می داند که اگر کفاشیان در فوتبال نماند او هم جایی در نقشه راه فوتبال ایران نخواهدداشت. سرمربی تیم ملی واقف است که اگر رییس فدراسیون بعدی کفاشیان نباشد حتما نزدیک به وزارت ورزش است و خب رابطه کی روش و وزارتخانه در سال های اخیر خوب نبود.

افشین پیروانی به عنوان مدیرتیم ملی دیروز مصاحبه ای تند کرد و حذف کی روش از جلسه با اینفانتینو را در اختیار رسانه ها قرارداد ، ساعتی پس از آن هم آنالیزور تیم ملی در صفحه اینستاگرامش عکسی را منتشر کرد  که خبر از جدایی کی روش می داد. این ها نشان می دهد که شرایط برای طوفان کی روش آماده است. طوفانی که اصلا بعید نیست با مصاحبه شروع شود و به جدایی بیانجامد.

اخبار ورزشی - عصرایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------