چلسی موقتا صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد



اخبار ,اخبار ورزشی,لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - چلسی موقتا صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد

چلسی با برتری 2 بر صفر برابر هال سیتی موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

 هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن چلسی موفق شد با دو گل هال سیتی را شکست دهد و به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر انگلیس راه یابد.

در این دیدار ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی موفق شد در دقیقه 56 با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه هال سیتی را باز کند تا نهمین گل فصلش را به ثمر رسانده باشد. در ادامه مسابقه شاگردان ژوزه مورینیو موفق شدند در دقیقه 87 با ضربه فرناندو تورس به گل دوم خود نیز دست پیدا کنند تا آبی‌های لندن این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان ببرند.

این سومین بازی پیوسته چلسی در لیگ برتر انگلیس است که موفق شده است دروازه‌ خود را بسته نگه دارد و کلین‌شیپ داشته باشد. چلسی آخرین بار در سال 2008 توانسته بود در سه بازی پی‌درپی در لیگ برتر کلین‌شیپ داشته باشد.

در ادامه بازی‌های لیگ برتر انگلیس امشب 6 دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آن‌ها منچستریونایتد بحران‌زده در خانه از سوانسی پذیرایی خواهد کرد و فولام با اشکان دژاگه به دیدار ساندرلند قعر جدولی می‌رود.

در جدول رده‌بندی چلسی با 46 امتیاز در صدر قرار دارد. آرسنال با یک بازی کمتر و 45 امتیاز دوم است. منچسترسیتی با 44 امتیاز در رده سوم جای دارد. 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------