حضور خبرساز فرناندا لیما در زوریخ+عکس



اخبار ورزشی - حضور خبرساز فرناندا لیما در زوریخ

او دیروز بعد از حضور در مراسم تمرینی توپ طلا، گشتی هم خیابان های زوریخ زد تا گزارش تصویری تهیه کند و تصاویری را روی پل مونتستربوک، پل معروف شهر زوریخ به یادگار گرفت.

فرناندا لیما مجری زیبا و جنجالی مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 حالا مجری برنامه توپ طلای سال 2013 نیز هست.

این مدل زیبای برزیلی حالا در زوریخ سوئیس است و امشب در سالن فیفای این شهر مراسم توپ طلا را در کنار رود گولیت، فوتبالیست سابق دنیای فوتبال مجری گری خواهد کرد.

او دیروز بعد از حضور در مراسم تمرینی توپ طلا، گشتی هم  خیابان های زوریخ زد تا گزارش تصویری تهیه کند و تصاویری را روی پل مونتستربوک، پل معروف شهر زوریخ به یادگار گرفت.

البته جولان دادن لیما در خیابان های زوریخ از دید مردم کنجکاو این شهر و توریست ها پنهان نماند و خیلی ها عکس هایی را از او با پیراهن سبز رنگش که طراحی آن بعهده سالواتوره لائورئانو بود، تهیه کردند.

 

پیراهن نسبتا پوشیده ای که تفاوت های زیادی با لباس منشوری او در مراسم قرعه کشی جام جهانی دارد وممکن است امشب این پیراهن رابرتن او ببینیم. البته لازم به ذکر است که لیمای 36 ساله که درمراسم قرعه کشی جام جهانی همراه با همسرش مجری گری مراسم را برعهده داشت و دوقلوهای 6 ساله ای دارد، تصمیم گرفته تا لباس پوشیده تری را برتن کند تا لباس نامناسبش مانع از پخش مراسم امشب در برخی کشورها نشود.

 

اخبار ,اخبار ورزشی,فرناندا لیما

 

اخبار ,اخبار ورزشی,فرناندا لیما

 اخبار ورزشی - سایت گل

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------