آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

کفاشیان: انتخابات 18 یا 19 اردیبهشت برگزار می‌شود



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فدراسیون فو‌تبا‌ل

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید مدیران دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس حق اظهار نظر درباره تبلیغات محیطی ندارند. 

به گزارش ایسنا علی کفاشیان درباره جلسه‌اش با جان کاسکو، مسئول کمیته‌ فو‌تبا‌ل ساحلی آسیا، اظها‌ر کرد: امروز آقای کاسکو به اینجا آمدند تا ما تقاضای خودمان را برای برگزاری میزبانی بازی‌های فو‌تبا‌ل ساحلی ارائه دهیم. از طرفی هم می‌خواهیم که آنها تجربیات خودشان را در اختیار ما قرار دهند. از آنها خواستیم که به ما کمک کنند تا در آینده میزبانی‌های خوبی داشته باشیم. ضمن این که آقای کاسکو گفتند اگر در ایران مسابقات جهانی برگزار شود، می‌توانیم قهرمان شویم، اما من به آقای کاسکو می گویم که ما در دور بعد بازی‌ها که در باهاما برگزار می‌شود شانس قهرمانی داریم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه صحبت‌های خود، ا‌ضافه‌ کرد‌: آقای کاسکو و دوستانشان قول دادند که زمینه‌های اسپانسرینگ ویژه‌ را فراهم کنند تا بتوانیم در اینجا بدون مشکل میزبانی کنیم.

کفاشیان در ادامه در پاسخ به این پرسش که مدیران دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس اعلام کرده‌اند اگر هزینه تبلیغات محیطی پرداخت نشود فردا (جمعه) به زمین مسابقه نمی‌روند، در این باره توضیح داد: به این دو باشگاه ارتباطی ندارد که درباره تبلیغات محیطی اظهارنظر کنند. تبلیغات محیطی طبق قوانین لیگ آسیا و لیگ برتر خودمان به شانزده تیم لیگ برتر می‌رسد که این دو باشگاه هم جزو آن شانزده تیم هستند و هیچ حقی ندارند که درباره این مسائل صحبتی کنند. آنها بلد نیستند که درباره این مساله صحبت کنند و قطعا فردا بازی خواهند کرد. اگر هم بازی نکنند محروم می‌شوند و حقی ندارند درباره این مساله اعتراض کنند.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این پرسش که مساله حق پخش تلویزیونی چه زمانی حل خواهد شد، توضیح داد: این مساله حل شده است، اما من به شما قول می‌دهم که ما در یکی از بازی‌های لیگ از ورود دوربین‌های تلویزیونی جلوگیری و آن بازی را از طریق اینترنت پخش خواهیم کرد تا آنها بدانند از دور بعد بدون این که حق باشگاه‌ها را بدهند حق ورود به استادیوم‌ها را ندارند. این حق هم مربوط به تمامی باشگاه‌ها است. سازمان لیگ و هیات رییسه درباره این مساله تصمیم گیری می‌کنند. هیچ باشگاهی هم نباید خودش را از باشگاه دیگر تافته جدا بافته ببیند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که طاهری اعلام کرده پرسپولیس قصد دارد بازی‌هایش را خودش برگزار کند، گفت: از این حرف‌ها مدیران زیاد می‌زنند و کسی نباید زیاد گوش دهد.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه صحبت‌های خود درباره حمایت از تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هم خاطر‌نشان کرد: ما به طور کامل از تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران حمایت می‌کنیم و مطمئن باشید که هیچ گونه کمبودی برای تیم ‌ملی وجود ندارد و با بر‌نامه‌ریزی که انجام داده‌ایم تا آخرین بازی که تیم ‌ملی به جا‌م جها‌نی می‌رود هر گونه امکاناتی از جمله زمین را فراهم می‌کنیم. از این به بعد هم فقط در مورد حمایت از تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل حمایت می‌کنیم. امیدوارم که رسانه‌ها هم حمایت کنند تا تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران به جا‌م جها‌نی برود. درباره بازی‌های تدارکاتی باید بگویم که وضعیت ما نسبت به چهار سال گذشته خیلی بهتر شده است، زیرا قبلا کسی با ایران بازی نمی‌کرد ولی الان همه می‌خواهند با ایران بازی کنند. ما در فدراسیون فو‌تبا‌ل هم منابع مالی خوبی داریم و مشکلی از این بابت نداریم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره زمان انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل هم عنوان کرد: سعی می‌کنیم 18 - 19 اردیبهشت ماه انتخابات را برگزار کنیم. قطعا نمی توانیم یازدهم اردیبهشت ماه انتخابات را برگزار کنیم چون باید یک دوره زمانی بگذرد. شنبه گروه سه نفره تایید صلاحیت‌ها باید اسامی نامزدها را اعلام کنند همان روز هم بخشنامه را ارسال می‌کنیم تا بین 18 و 20 اردیبهشت انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل برگزار شود.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا از نامزدها فردی ردصلاحیت شده است، توضیح داد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. من رییس فدراسیون هستم و چیزی در این باره نمی دانم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل درباره این که نایب رییس اول کاندیدا شده است، بیا‌ن‌ کرد: من مشکلی با این موضوع ندارم و مراجع بالادستی هم در مورد من چیزی نگفتند که نایب رییس نشوم. من می‌خواهم به فو‌تبا‌ل کمک کنم و نیازی نیست که حتما روی صحنه باشم. هر زمانی که تشخیص دادند که حضور من در فو‌تبا‌ل ضرر است نمی آیم.

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اگر تا یازدهم اردیبهشت ماه انتخابات برگزار نشود فدراسیون باید با سرپرست اداره شود، ا‌ضافه‌ کرد‌: چرا این گونه صحبت می کنید. اگر قرار بود سرپرست انتخاب شود باید در اسفند انتخاب می‌شد. مجمع تشخیص داده است که انتخابات در اردیبهشت برگزار شود و حال فرقی نمی‌کند چه اول اردیبهشت انتخابات برگزار شود و چه در آخر اردیبهشت. فعلا وزارت ورزش و جوانان قبول کرده است که ما با این اساسنامه انتخابات را برگزار کنیم یعنی قبلا که من رییس بودم اساسنامه غیر قانونی بود و حال که من کنار رفته ام قانونی شده است.

وی درباره ساختمانی که با ایده کارلوس کی‌روش برای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ساخته شده هم افزود: این ایده ساختمان مربوط به کی‌روش نمی‌شود. ما قصد داشتیم در آنجا یک فدراسیون بسازیم اما بعدا یک مرکز پزشکی و بدنسازی خوب ساختیم که زیر آن کارهای مربوط به بازسازی ورزشکاران انجام می‌شود. این ساختمان در خدمت تیم‌های ملی ایران است. ما فقط یک تیم ملی نداریم.

کفاشیان در پایان درباره مشکلات زمین کمپ تیم ‌ملی هم خاطر‌ نشان کرد: بخشی از زمین در حال ترمیم است اما زمین دستگردی را به تیم ‌ملی می‌دهیم تا زمین کمپ آماده شود. البته مهم‌تر‌ین مساله ملی ایران در حال‌ حاضر این است که طبقه بالای ورزشگاه آزادی را صندلی گذاری کنیم تا آبرویمان در بازی‌های بین‌المللی نرود.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------