دلیل عجله کفاشیان برای قرارداد و نمایش پیراهن زشت تیم ملی!



هیچ اعتراضی از سوی اعضای مجمع، یکی از سه کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون یا نهادهای مسوول و نظارتی نمی بینیم و گویا قانونی هم نیست که رییس فدراسیون نمی تواند دو یا سه روز مانده به پایان کارش چنین تعهد بزرگ و مهمی به ارزش شش میلیون یورو را به مجموعه تیم ملی فوتبال ایران تحمیل کند. با امضای کفاشیان تیم ملی مجبور است تا پایان جام جهانی البسه شرکت گمنام و درجه دو ایتالیایی را بپوشد.

مراسم نمایش پیراهن جدید تیم ملی که گفته می شد برخی نهادهای نظارتی و همچنین حراست وزارت ورزش چندان موافق آن نبودند، عصر دیروز برگزار شد و کفاشیان سه روز مانده به پایان ماموریت اش در فدراسیون فوتبال، یک قرارداد سه ساله بر رییس بعدی تحمیل کرد.

واکنش مردم و هواداران تیم ملی با دیدن پیراهن جدید که هیچ طرح خاصی روی خود ندارد و مشخص است که در فرصتی کوتاه فراهم شده تا قرارداد با فدراسیون امضا شود، منفی بود.

علاقمندان تیم ملی این پیراهن را فاقد ظرافت های طراحی مدرن و شبیه لباس های درجه چند می دانند و از انتخاب چنین طرحی که مشخص نیست چه کسی تاییدش کرده و کی روش هم با ارسال نامه از پذیرش آن شانه خالی کرده است، شوکه شده اند.
 نکته عجیب اینکه لباس دوم تیم ملی در این مراسم به نمایش در نیامد و این موضوع به اصرار کفاشیان برای تمام کردن کار قبل از پایان دوره ریاستش مهر تایید می زند.

 

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پیراهن تیم ملی


حالا رییس خندان موفق شده قراردادی که رسما ارزش آن شش میلیون یورو اعلام شده را نهایی کند و دست رییس بعدی را تا جام جهانی بعدی و یا حتی بیشتر در پوست گردو بگذارد.

تصور اینکه تیم ملی ایران مجبور شده است چنین لباس سطح پایین و زشتی را که از برندی گمنام تهیه شده در جام جهانی روسیه بپوشد باعث تاسف و افسوس است. دلالی جواد خیابانی گزارشگر افول کرده و پراشتباه شبکه سه که این روزها از نمایندگی مجلس گرفته تا واسطه گری برای قرارداد تجاری آزادانه مشغول کاسبی می کند، خودش شده است، هم در این میان نکته ای است.

بدون تردید باید منتظر جدال تازه کی روش با این برند که بهیچ عنوان شهرتی در حد همان آلشپورت را هم ندارد، باشیم.

در این میان هیچ اعتراضی از سوی یکی از سه کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون یا نهادهای مسوول نمی بینیم و گویا قانونی هم نیست که رییس فدراسیون نمی تواند دو یا سه روز مانده به پایان کارش چنین تعهد بزرگ و مهمی را به مجموعه تیم ملی فوتبال ایران تحمیل کند.

در میان همه نگرانی ها حذف یوزپلنگ ایرانی از روی پیراهن تیم ملی که برای دریافت مجوزش ماه ها نامه نگاری و لابی انجام شده بود و نشانه ای مترقی از اهمیت حیات وحش و محیط زیست ایران برای جامعه ملی بود، به باقی ابهامات می افزاید. آیا شرکت ایتالیایی که با یک پیامک از سوی جواد خیابانی به رییس فدراسیون فوتبال معرفی شد، توانایی تولید پیراهن هایی با آن نقش را نداشته که یوز ایرانی را از روی پیراهن حذف کرده است؟

همه این ابهامات مطمئنا طی چندماه آتی سوژه رسانه ها و نهادهای رسیدگی کننده خواهد شد و آنگاه احتمالا کفاشیان چیزی را بر عهده نمی گیرد و با واژه ها مسوولیت را از خود به دیگران محول می کند.

 

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پیراهن تیم ملی

 

اخبار ورزشی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------