حکم انضباطی تیم‌های متخلف فوتبال و فوتسال بانوان



اخبار ,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - جریمه 50 میلیونی کمیته انضباطی برای استقلال/ سایپا و فولاد هم جریمه شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین آرای خود مبنی برای جریمه سه تیم لیگ برتری استقلال، سایپا و فولاد را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احکام صادر شده از سوی کمیته‌ انضباطی در رابطه با تیم های استقلال، سایپا و فولاد به این شرح است:

سایپا و فولاد جریمه شدند
در دیدار تیم‌های سایپای البرز و فولاد خوزستان در کرج، سایپا در نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر و فولاد خوزستان با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شدند که بر همین اساس باشگاه سایپا شش میلیون ریال و باشگاه فولادخوزستان نه میلیون ریال جریمه شدند. آرای صادره قطعی است.

استقلال 50 میلیون ریال جریمه شد
در دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان که ششم بهمن در تهران برگزار شد، تماشاگران منتسب به استقلال تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس باشگاه استقلال تهران، 50 میلیون ریال جریمه نقدی شدند. رای صادره در کمیته استیناف قابلیت تجدید نظر خواهی دارد.
 

-------------------------------


اعلام رای کمیته انضباطی برای فوتسال و فوتبال بانوان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تیم‌های متخلف فوتبال و فوتسال بانوان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  دیدار دو تیم شهرداری اشکنان و پرسپولیس تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان یکم بهمن‌ماه برگزار شد که تیم شهرداری اشکنان به دلیل ایجاد وقفه در شروع به موقع مسابقه به علت تاخیر در استقرار آمبولانس و پزشک، طبق بند 11 ماده 22 و 27 آئین‌نامه انضباطی به 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین دیدار دو تیم نگار دژ شیراز و استقلال تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان که قرار بود 19 دی‌ماه در شیراز برگزار شود به علت عدم آماده سازی زمین و کوتاهی مسئولان  برای برگزاری مسابقه که منجر به برگزاری این دیدار نشد، کمیته انضباطی به استناد ماده 30 آئین نامه انضباطی و بند ج ماده 21، نتیجه را سه بر صفر به سود تیم استقلال تهران اعلام کرد و تیم نگاردژ شیراز را به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------