اظهار نظر جنجال برانگیز مهاجم پرسپولیس علیه استقلال



اخبار ,اخبار ورزشی, تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اظهار نظر جنجال برانگیز مهاجم پرسپولیس علیه استقلال

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است سال گذشته در نحو پرداخت حق و حقوق بازیکنان استقلال ناجوانمردی صورت گرفته است.

به گزارش جام نیوز، فرزاد حاتمی، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روزهای تیمش اظهار داشت:‌ یکی، 2 روز روی بدن‌های‌مان فشار آمد و افت نسبی داشتیم ولی برای بازی برابر صبا کاملاً آماده خواهیم بود.

وی از انگیزه‌های تیمش برای شکست صبای قم یاد کرد و گفت: در این بازی چاره‌ای جز برد نداریم، چرا که روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی داریم. اول باید بازی‌ها را ببریم و بعد امیدوار باشیم که حریفان اشتباه کنند تا بتوانیم به صدر جدول برسیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که «آیا موافق اعتصاب بازیکنان پرسپولیس بودید؟»، اظهار داشت:‌ این حق طبیعی بازیکنان است که پول‌شان را بخواهند. وقتی حقوق نمی‌گیرند و از طرفی کسی هم بالای سر تیم نیست که پاسخگوی‌شان باشد، طبیعی است که اعتراض کنند و بخواهند صدای‌شان را به گوش مسئولان برسانند. بچه‌ها هدف‌شان این بود که یکی پیدا شود تا صدای‌شان را بشنود، به همین خاطر اعتصاب کردند.

حاتمی همچنین در پاسخ به این سوال که «آیا صدای‌تان را شنیدند؟»، خاطر نشان کرد:‌ ما بیشتر خواستیم صدای‌مان را به هواداران برسانیم و بگوئیم که کسی هوای باشگاه‌شان را ندارد. در بازی با فجر هم فقط به احترام همین هواداران بازی کردیم که متاسفانه بازی برده را مساوی کردیم. تا به امروز بازیکنان یک هزار تومانی نگرفته‌اند و به عشق هواداران بازی می‌کند. قطعاً اگر بحث پرسپولیس نبود و تیم هوادار نداشت، داستان تفاوت می‌کرد.

وی درباره میزان دریافتی محمد نوری که گفته می‌شود نزدیک به 70 درصد قراردادش را دریافت کرده است،‌گفت:‌ متاسفانه یک بازیکن را پیدا کرده و او را سیبل کرده‌اند. محمد نوری بیشتر طلب سال قبلش را گرفته و برای این فصل پول زیادی دریافت نکرده است. کسانی که می‌گویند ما 50 درصد مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم برای این حرف خود مدرکی هم دارند؟


مهاجم تیم فوتبال در ادامه مدعی شد تنها 20 درصد از رقم قراردادش را گرفته است و گفت:‌ شما شک نکنید هرکس هم جای ما بود چنین تصمیمی را می‌گرفت. فردا که بازی‌ها تمام شد دیگر کسی نمی‌آید سراغ بازیکنان پرسپولیس را بگیرد که چطور اجاره‌خانه خود را داده و چطور با طلبکاران کنار آمده‌اند. حالا شما مدام بگویید برای پرسپولیس بازی کرده‌اید ولی کیست که آن موقع به حرف‌تان توجه کند؟! البته قبول دارم که اعتصاب ما بی‌ثمر بود و بیشتر به تیم ضرر وارد کرد.

حاتمی در واکنش به اینکه خیلی‌ها می‌گویند شرایط استقلال هم مثل پرسپولیس است ولی اعتصاب نمی‌کنند، گفت: به نظر من سال گذشته یک حرکت غیرورزشی در استقلال انجام شد که تیم از هم نپاشد. آنها به یکسری بازیکنان 90 درصد پول‌شان را دادند و به یکسری از جمله خود من 20 درصد. این کار واقعاً زشت بود.

وی در خاتمه تصریح کرد:‌ آقایان به یکسری از دوستان‌شان که رفت و آمد خانوادگی داشتند و به قول معروف رفیق‌شان به حساب می آمدند 90 درصد پول دادند ولی به خیلی‌ها که سرشان در لاک خودشان بود و فقط به فوتبال فکر می کنند، 5 درصد. اگر پرسپولیس این حرکت ناجوانمردانه را انجام می‌داد قطعاً وضعیتش اینطور نمی‌شد اما رویانیان مردانه عمل کرد. الان اختلاف دریافتی بچه ها 5 درصد است نه 80 درصد.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------