واکنش وینگادا به مذاکرات با فدراسیون فوتبال برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی امید



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی ایران

 

اخبار ورزشی - مگر با پیروانی کار نکردم؟ مشکلی برای حضور دستیار ایرانی ندارم
وینگادا: برای خدمت به تیم ملی ایران انگیزه زیادی دارم/ هفته آینده به تهران می‌آیم

گزینه احتمالی هدایت تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: برای حضور در تیم ملی امید ایران و خدمت به این تیم انگیزه بسیاری دارم.

نلو ویندگادا در گفت‌وگو با فارس در مورد مذاکرات با فدراسیون فوتبال ایران برای بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی امید گفت: خوشبختانه صحبت‌هایی خوبی در این مورد انجام شد و بحث‌های ما جدی‌تر شده است. توافق نهایی بسیار نزدیک است. توافق شفاهی کردیم و حتی در مورد مربی ایرانی و پرتغالی و مربی دروازه‌بان‌ها نیز به توافق رسیدیم. انگیزه فراوانی برای خدمت به فوتبال ایران دارم و می‌خواهیم تیم را به جایگاه مناسبی برسانیم.

وی افزود: کفاشیان با حضور من موافقت کرده و در حال برنامه‌ریزی هستیم و پس از حضور در ایران قراردادمان را امضا کنیم.

وینگادا در مورد اینکه چه زمانی به تهران می‌آید خاطرنشان کرد: هفته آینده به تهران سفر می‌کنم اما روز حضورم هنوز مشخص نیست. برخی کارهای شخصی مثل تهیه گذرنامه و روادید باید انجام دهم پس از نهایی شدن این مسائل برای امضای قرارداد به ایران بیایم. کفاشیان نظر مساعد خود را برای حضور من اعلام کرده و مشکل خاصی وجود ندارد.

مربی پرتغالی مدنظر برای تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مخالفت‌هایی برای حضور دستیار پرتغالی کنار او وجود داشت خاطرنشان کرد: در این مورد اختلاف‌نظرهایی بود و مباحثی مطرح شد. هیچ اختلافی با کسی ندارم اما براساس اصول حرفه‌ای باید بپذیریم کسی می‌تواند کنار من باشد که سال‌ها با او زندگی کردم. یکی از دستیارانم حدود 30 سال است کنار من است. انتخاب این مسئله یکی از حقوق طبیعی من است. در مورد دستیار دیگرم مشکلی با اینکه او ایرانی باشد ندارم. زمان حضورم در پرسپولیس نیز یکی از دستیارانم ایرانی بود اتفاقا حضور دستیار ایرانی می‌تواند کمک حال من باشد. زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم افشین پیروانی را به عنوان کمک مربی انتخاب کردم. در چین نیز یک دستیار چینی داشتم اتفاقا حضور دستیار بومی می‌تواند در شناخت بهتر شرایط به من کمک کند.

وینگادا در پاسخ به این سوال که آیا فرد خاصی به عنوان دستیار ایرانی به او پیشنهاد شده یا اینکه خود او فرد خاصی را مدنظر دارد گفت: هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است پیش از این بحث حضورم در این ایران به این اندازه جدی نشده بود. با شناختی که از برخی مربیان دارم و گزینه‌هایی که معرفی خواهد شد یک نفر را به عنوان دستیار انتخاب می‌کنم.

اخبار ورزشی - فارس

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------