آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

جلسه دایی و پروین برای مسائل مالی



اخبار,اخبار ورزشی ,جلسه دایی و پروین

 

اخبار ورزشی - جلسه دایی و پروین برای مسائل مالی

علی پروین مدیرعامل و علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس قراراست به زودی جلسه ای با یکدیگر در خصوص پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان برگزار کنند.

به گزارش ایرنا، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که علی پروین قصد دارد در این جلسه نظردایی را برای مشخص کردن درصد پرداخت بازیکنان، بگیرد.

باشگاه پرسپولیس با یکی ازبانک های قرض الحسنه به توافق رسیده واین بانک قرار است برای فصل جاری نیز کمک هایی را به باشگاه پرسپولیس ارایه کند. برنامه اصلی باشگاه با این بانک برای سال آینده خواهد بود.

خبر دیگر اینکه به دلیل دیدار رسمی تیم های نساجی قائمشهر با الوند همدان درلیگ دسته یک فوتبال کشور که 23 اسفند در قائمشهر برگزار خواهد شد با هماهنگی کادر فنی دو تیم پرسپولیس و نساجی قائمشهر، دیدار دوستانه این دو تیم که به جای 23 اسفند روز سه شنبه 20 اسفند برگزار می شود.

همچنین گفته می شود که محمد نوری کاپیتان تیم پرسپولیس دو پیشنهاد از کشورهای تایلند و چین دریافت کرده و قرار است پس از پایان لیگ تصمیم لازم در این خصوص را اتخاذ کند.

پرسپولیسی ها امروز (شنبه) راس ساعت 8 صبح از ورزشگاه درفشی فر با یک دستگاه اتوبوس عازم شهر ساری شدند و قرار است سید مهدی سید صالحی، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، رضا حقیقی و محسن مسلمان و بازیکنان مازندرانی تیم شامل محسن بنگر، محمد رضا خلعتبری، محمد عباس زاده و سایر بازیکنان جداگانه به اردوی تیم پرسپولیس اضافه کنند.

سید مهدی سید صالحی، حسین ماهینی، سید جلال حسینی و محسن مسلمان به دلیل مصدومیت قرار است امروز و فردا کارهای درمانی را انجام دهند و فردا خودشان را به اردوی تیم در ساری برسانند.

پرسپولیسی ها قرار است بعد از اردوی شمال، 26 اسفند ماه عازم ارمنستان شوند تا 28 اسفند بازی دوستانه با تیم شیراک ارمنستان داشته باشند.

تیم پرسپولیس بلافاصله بعد از بازی با تیم ارمنستانی به کشور بازی می گردد و 29 اسفند و اول فرودین ماه تعطیل هستند و تمرینات تیم از دوم فرودین ماه از سرگرفته خواهد شد.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------