وینگادا: همه چیز نهایی شد فقط مانده امضای قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی , فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - وینگادا: همه چیز نهایی شد فقط مانده امضای قرارداد

نلو وینگادا می‌گوید هفته آینده برای نهایی کردن و امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال به ایران می‌آید.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال المپیک ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره توافق با فدراسیون فوتبال برای هدایت این تیم اظهار کرد: ایران در طول هفته گذشته با کویت و گینه بازی کرد بنابراین مقداری سر فدراسیون شلوغ بود و نتوانستم درباره با تیم ملی المپیک با کفاشیان صحبت کنم اما در چند روز اخیر این فرصت را داشتم تا با رییس فدراسیون ایران حرف بزنم و ما درباره همه چیز صحبت کردیم.

او ادامه داد: من تمام مدارک لازم را برای فدراسیون فرستادم و کفاشیان هم نظر مثبتی دارد. از نظر من همه چیز نهایی شده و فقط این موضوع باقی می‌ماند که من با سفر به تهران قرارداد را نهایی و امضا کنم.

وینگادا در پاسخ به این سوال که چه مسائلی درباره قرارداد باقی مانده گفت: تقریبا درباره همه چیز با فدراسیون ایران صحبت کردم. برای من بیش از 90 درصد کار نهایی شده و درباره مسائلی مثل دستیار ایرانی، فدراسیون بهتر می‌تواند نظر دهد.

او درباره اینکه آیا درباره حضور دستیار ایرانی روی نیمکت با فدراسیون توافق کرده یا خیر گفت: همان طور که گفتم برای من همه چیز نهایی شده و مشکلی با این موضوع ندارم. هفته گذشته تحقیق زیادی روی شرایط تیم المپیک و بازی‌های آسیایی و نحوه حضور در مقدماتی المپیک انجام دادم. می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و به همین خاطر از همین حالا کارم را شروع کرده‌ام. داشتن مربی ایرانی برای ما مهم است چرا که آن‌ها فضا فوتبال ایران را بهتر از من می‌شناسند. زمانی که در پرسپولیس بودم هم افشین پیروانی دستیارم بود و مشکلی با این موضوع نداشتم.

وینگادا همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بتواند تیم زیر 23 سال ایران را پس از 40 سال به المپیک برساند گفت: این چالشی است که همه ما با آن روبه‌رو هستیم. نه تنها من بلکه کل فوتبال ایران با این چالش روبه‌رو هستند. از قاره آفریقا چهار تیم صعود می‌کند اما از آسیا سه تیم. این کار ما را سخت می‌کند اما فوتبال ایران صاحب سبک است و به نظر من، ما شانس خوبی برای صعود داریم. البته اگر همه چیز را به خوبی برای صعود آماده کنیم.
اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------