آراي انضباطي بازي داماش - ملوان



اخبار,اخبار ورزشی ,بازي داماش و ملوان

 

اخبار ورزشی - راي انضباطي بازي داماش - ملوان

راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره تخلفات تماشاگران منتسب به داماش گيلان، در بازي 15 آذر 92 مقابل ملوان انزلي اعلام شد.

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي پس از بررسي جزئيات پرونده و دعوت از طرفين حکم را به شرح زير اعلام مي کند:

1-تخلفات تماشاگران تيم داماش گيلان، در ديدار مورخ 15 آذر92 مقابل تيم ملوان انزلي که بر اساس گزارشهاي داوري و نظارت، دلالت بر فحاشي، اهانت، سر دادن شعارهاي غير اخلاقي، پرتاب اشيا در طول مسابقه توصيف و همچنين بنا به ادعاي مسئولين تيم ملوان بندرانزلي، وارد کردن خسارت به اتوبوس هاي تيم ملوان انزلي ذکر شده است و با لحاظ اينکه تخلفات تيم داماش مسبوق به سابقه هم بوده، به استناد مقررات بندهاي چهارم و پنجم ماده 22 آيين نامه انضباطي، تيم داماش گيلان را به انجام يک بازي بدون تماشاگر و پرداخت يکصد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرده و تذکر مي دهد چنانچه در ديدارهاي آينده، تخلفي از تماشاگران مربوطه گزارش شود، برگزاري ديدار در خارج از استان هم در دستور کار کميته انضباطي قرار خواهد گرفت.

2-درخصوص اظهارات آقاي اميرعابديني مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي داماش گيلان مبني بر بيان مطالبي از طريق برنامه نود که در سايتهاي خبري هم انعکاس داشته و پرونده مفتوح و در دست رسيدگي است.

3-تخلفات عبدالله مرغوب سرپرست تيم داماش گيلان با مقررات بند دوم ماده 23 آيين نامه انضباطي تطبيق داده شده و نامبرده با توجه به مواردي که گفته، به مدت سه جلسه از همراهي تيم مربوطه و حضور در مسابقات مسلمان رسمي محروم و به پرداخت مبلغ 10 ميليون ريال، جريمه نقدي محکوم مي شود.

4-رسيدگي به خسارات ادعايي باشگاه ملوان انزلي منوط به طرح شکايت با رعايت مقررات مواد 8 و 9 آيين نامه انضباطي و ارائه مستندات مثبت ادعا بر حسي موازين جاري خواهد بود.

بند يک راي در کميته استيناف قابليت تجديدنظرخواهي دارد ولي بند سه قطعي و لازم و الاجرا است.
اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------