آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

پيروزي يوونتوس مقابل فيورنتينا/حذف چارلتون در حضور 19 دقيقه‌اي قوچان‌نژاد



اخبار,اخبار ورزشی ,جام حذفي انگليس

 

اخبار ورزشی - هفته بيست‌و‌هفتم سري A ايتاليا
پيروزي يوونتوس مقابل فيورنتينا

شاگردان آنتونيو کونته در ديداري خانگي موفق شدند با گل زيباي هافبک غنايي خود از سد فيورنتينا بگذرند.

هفته بيست‌و‌هفتم مسابقات فوتبال سري A باشگاه‌هاي ايتاليا عصر امروز (يک‌شنبه) با برگزاري يک ديدار حساس پيگيري شد. در اين ديدار يوونتوس، مدافع عنوان قهرماني که پيشتاز بلامنازع فصل جاري اين رقابت‌هاست در ورزشگاه خانگي‌اش ميزبان فيورنتينا، تيم چهارم جدول بود.

به نقل از تسنيم، شاگردان آنتونيو کونته که در اين بازي با ترکيبي کامل به ميدان رفته بودند موفق شدند با نتيجه يک بر صفر بر ميهمان خود غلبه کرده و 3 امتياز بازي را از آن خود کنند. تنها گل اين بازي را کوادوو آساموا، هافبک غنايي بانوي پير در دقيقه 42 به ثمر رساند تا يووه 72 امتيازي شود و جايگاهش را در صدر جدول سري A استحکام بخشد.

هفته بيست‌و‌هفتم سري A از ساعت 17:30 امروز با انجام ديدارهايي همزمان به شرح زير پيگيري مي‌شود:

بولونيا - ساسولو
کيه‌وو ورونا - جنووا
اينتر - تورينو
لاتزيو - آتالانتا
پارما - هلاس ورونا
سامپدوريا - ليورنو

در آخرين بازي هفته هم از ساعت 23:15 امشب ناپولي در خانه خود به مصاف رم مي‌رود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها تيم فوتبال يوونتوس با 72 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي رم و ناپولي به ترتيب با 58 و 52 امتياز جايگاه‌هاي دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.


----------------------------

 

جام حذفي انگليس
حذف چارلتون در حضور 19 دقيقه‌اي قوچان‌نژاد

تيم فوتبال چارلتون در روزي که مهاجم تيم ملي کشورمان را تنها 19 دقيقه در ترکيبش داشت مقابل ميزبان خود، شفيلديونايتد تن به شکست داد.

در ادامه بازي‌هاي مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي انگليس بعدازظهر امروز (يک‌شنبه) تيم فوتبال شفيلديونايتد در ورزشگاه برامال‌ لِين پذيراي چارلتون اتلتيک بود. چارلتون که در مرحله قبل با شکست شفيلد‌ونزدي خود را به جمع 8 تيم برتر مسابقات رسانده بود در اين ديدار با نتيجه 2 بر صفر مغلوب شفيلديونايتد شد.

به نقل از تسنيم، براي شفيلديونايتد در اين بازي رايان فلين (66) و جان برايفورد (67) گلزني کردند تا شاگردان کريس پاول را از رسيدن به جمع 4 تيم برتر رقابت‌هاي جام حذفي انگليس ناکام بگذارند. در اين بازي رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ايراني چارلتون در دقيقه 71 بازي به جاي لاوري ويلسون، مدافع اين تيم به ميدان رفت ولي در اين مدت کم نتوانست تيمش را از شکست نجات دهد.

در ادامه ديدار‌هاي اين مرحله عصر امروز و امشب 2 ديدار ديگر برگزار مي‌شود که در نخستين ديدار هال‌سيتي در خانه خود ميزبان ساندرلند است و در بازي دوم منچسترسيتي که به تازگي در جام اتحاديه انگليس به قهرماني رسيده است در ورزشگاه اتحاد به مصاف ويگان مي‌رود.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------