آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

آخرین اظهارات قلعه نویی پیش از بازی با الریان



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - الریان با رفتن تاباتا دچار خسارت شد
قلعه‌نویی: به جایگاه الریان توجهی نداریم/ در بازی‌های قبل از داوری ضربه خوردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای ۳ امتیاز به قطر آمده‌ایم و به جایگاه حریف در لیگ این کشور توجهی نداریم.

به گزارش فارس و به نقل از سایت باشگاه استقلال، کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه الریان قطر مقابل استقلال با حضور امیر قلعه‌نویی و خسرو حیدری ساعت 11:40 پیش از ظهر امروز به وقت تهران در سالن کنفرانس مطبوعاتی باشگاه الریان برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در ابتدا گفت: همان‌طور که مستحضر هستید هر 2 تیم استقلال و الریان بازی اول‌شان را واگذار کردند و بنابراین مسابقه فردا برای بازگشتن به جدول برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد.

ما البته در مسابقه قبلی مقابل الشباب در تهران بابت داوری لطمه زیادی خوردیم، امیدوارم که کنفدراسیون فوتبال آسیا نظارت دقیقی روی داوری‌ها داشته باشد ما فصل گذشته هم در مسابقه برگشت مقابل سئول در تهران به دلیل اشتباه داور عربستانی متضرر شدیم و بازهم تاکید می‌کنم که انتظار داریم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره داوری و نحوه انتخاب داوران ترتیب اثر بهتری بدهد.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: که ما برای کسب سه امتیاز به قطر آمده‌ایم تیم الریان را به خوبی آنالیز کردیم. آنها در 2 هفته گذشته به 2 پیروزی خوب دست یافتند. ما به جایگاه الریان در جدول لیگ قطر اعتنایی نمی‌کنیم بلکه اعتقاد داریم آنها در هفته‌های گذشته روند صعودی داشتند و مسلماً حریف خطرناکی برای ما خواهند بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره تغییرات تیم الریان نسبت به فصل گذشته که مقابل استقلال قرار گرفت توضیح داد: با رفتن تاباتا مسلماً‌ تیم الریان دچار مشکل شد. تاباتا به السد قطر رفت و تا زمانی که الریان بخواهد این انتقال را جبران کند مسلما متحمل خسارت می‌شود، اما این تیم در دو هفته گذشته نشان داد که به انسجام تاکتیکی دست یافته و اگر اشتباه نکنم در یکی از مسابقات شما در هفته گذشته هفت گل توسط تیم الریان به ثمر رسید پس این نشان می‌دهد که تیم الریان بهتر از قبل شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه این کنفرانس خبری درباره تعداد مصدومان تیم استقلال برای مسابقه فردا گفت: ما سه بازیکن مصدوم داشتیم که خوشبختانه  به تیم اضافه شدند و ما با حضور آنها می‌توانیم به شرایط بهتری دست یابیم.

خبرنگار قطری درباره انتظار قلعه‌نویی برای بازی فردا پرسید و در پاسخ شنید ما فقط سه امتیاز را می‌خواهیم و به لطف خدا امیدواریم به این مهم دست یابیم.

اخبار ورزشی  - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------