ماجرای سوءاستفاده از پرسپولیسی‌ها در مازندران



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - ماجرای سوءاستفاده از پرسپولیسی‌ها در مازندران

تعدادی از افراد سودجو قصد داشتند با حضور پرسپولیسی‌ها در مازندران با نام آنها سوءاستفاده‌هایی کنند اما با عکس‌العمل به موقع قرمزپوشان مواجه شدند.

به گزارش فارس، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای تشکیل اردوی یک‌هفته‌ای راهی مازندران شده تا تمرینات خود را برای بازی حساس مقابل داماش دنبال کند، اما در این سفر تعدادی از افراد سودجو قصد داشتند تا از قرمزپوشان سوءاستفاده‌های مختلفی بکنند و به همین دلیل آنها را به برخی رستوران‌ها و مراکز ورزشی دعوت کردند.

نکته جالب اینجا بود در شرایطی که پرسپولیسی‌ها عازم مازندران شدند تعدادی از افراد در سوادکوه از قرمزپوشان خواستند تا ناهار را آنجا صرف کنند و از برخی از مراکز ورزشی هم دیداری داشته باشند که پرسپولیسی‌ها به خاطر مردم با این درخواست موافقت کردند اما پس از اینکه قرمزپوشان به این محل رسیدند و با برخی صحنه‌های بسیار مشکوک که از قبل برنامه‌ریزی شده بود مواجه شدند و به همین دلیل از حضور در این امکان ورزشی و رستوران‌ها خودداری کردند.

پس از این اتفاق و به دستور علی دایی مقرر شد که هر علاقه‌مند به فوتبالی که قصد دیدن بازیکنان پرسپولیس را دارد باید با هماهنگی به محل تمرین و یا هتل قرمزپوشان بیاید. این در شرایطی بود که این افراد سودجو حتی اسپانسرهای مخصوص نیز گرفته بودند و مشخص بود که می‌خواهند با حضور پرسپولیسی‌ها سوءاستفاده‌هایی از قبیل تبلیغ رستوران و مدارس فوتبال خود را راه‌اندازی کنند. گفتنی است قرمزپوشان در اردوی مازندران بسیار مراقب هستند تا مشکلی بابت سوءاستفاده از بازیکنان برای گول زدن مردم پیش نیاید.
اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------