تیم هایی که به راحتی 100 گل می زنند



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال

 

اخبار ورزشی - تیم هایی که به راحتی 100 گل می زنند

زمانی در فوتبال دنیا زدن 100 گل در یک فصل کار غیرممکنی بود؛ با این حال نزدیک به چند فصل است که شکستن رکورد 100 گل زده در یک فصل هدف بسیاری از تیم های مطرح در دنیا شده است و با داشتن مهاجمان طراز اول حالا به نظر می رسد رسیدن به این رکورد چندان دور از ذهن نیست.

 زمانی در فوتبال دنیا زدن 100 گل در یک فصل کار غیرممکنی بود؛ با این حال نزدیک به چند فصل است که شکستن رکورد 100 گل زده در یک فصل هدف بسیاری از تیم های مطرح در دنیا شده است و با داشتن مهاجمان طراز اول حالا به نظر می رسد رسیدن به این رکورد چندان دور از ذهن نیست. در واقع پیش از بازی های امروز در لیگ قهرمانان اروپا، چندین تیم هستند که همین حالا بیش از 100 گل زده در کارنامه دارند و قصد دارند این رکورد خیره کننده را افزایش دهند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن همین روز شنبه با گلی که زلاتان به باستیا زد خودش را به جمع تیم هایی رساند که در این فصل بیش از 100 گل زده اند. اما پیش از پاری سن ژرمن چهار تیم دیگر بوده اند که این مرز را شکسته اند. منچستر سیتی اواسط ماه ژانویه بود که مرز 100 گل زده در این فصل را شکست و بعد هم نوبت به بایرن مونیخ، بارسا و رئال مادرید رسید تا به این رکورد خیره کننده برسنند.

رده بندی
به نظر می رسد حالا بین 5 تیم پرمهره اروپایی جنگ جدیدی درگرفته تا مرزهای جدیدتری در این فصل را رد کنند؛ من سیتی تا بدین جا 122 گل زده دارد و بالاتر از بارسلونای 118 گله قرار گرفته است. اما پشت سر این دو تیم بایرن مونیخ با 116 گل و رئال مادرید با 113 گل زده ایستاده اند و پاری سن ژرمن هم که با 102 گل زده تا به اینجا، در رتبه پنجم ایستاده است.

 

نکته قابل توجه درباره این تیم ها اینکه همگی مهاجمان فوق العاده ای در اختیار دارند؛ سرخیو آگوئرو در سیتی، مسی در بارسا، ماندزوکیچ در بایرن مونیخ، رونالدو در رئال و زلاتان در پاری سن ژرمن همگی می توانند در خلق رکوردهای جدید تیمشان را همراهی کنند.

7 مدعی دیگر
به گزارش تدبیر و به نقل از « یورو اسپرت » 7 تیم دیگر اروپایی این فرصت را دارند تا خودشان را به باشگاه صدتایی ها برسانند. اتکتیکو مادرید تا همین جا 92 گل زده و در اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا این فرصت را دارد تا مرز 100 گل را بزند. این در حالی است که تیم یوونتوس هم 83 گله است و با توجه به بازی های پیش رو می تواند خودش را به این جمع برساند.

 

اما به غیر از این دو، 5 تیم دیگر دورتموند، لیورپول، آرسنال، ناپولی و چلسی هم حضور دارند که با توجه به میانگین گل های زده شان در هر بازی و تعداد بازی های پیش رو به ترتیب شانس این را دارند که در این فصل در مجموع همه دیدارهایی که به میدان می روند 100 گل بزنند.
اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------