رییس باشگاه بایرن مونیخ در آستانه بازداشت و عزیمت به زندان



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه بایرن مونیخ

 

اخبار ورزشی - رییس باشگاه بایرن مونیخ در آستانه بازداشت و عزیمت به زندان

اولی هوینسˈ رییس سرشناس باشگاه فوتبال بایرن مونیخ آلمان که به خاطر فرار مالیاتی به دادگاه فراخوانده شده و از روز گذشته روند رسیدگی به پرونده وی آغاز شده است، با توجه به کشف اسناد جدید تخلفات و افزایش چشمگیر میزان این تخلف مالی در آستانه بازداشت قرار گرفت.

 درحالی که تیم فوتبال بایرن مونیخ امشب (سه شنبه) در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی سری رقابت های جام قهرمانان اروپا در مونیخ میزبان تیم فوتبال آرسنال از انگلستان است، رییس این باشگاه به خاطر تخلفات مالی گسترده و فرار مالیاتی، در شرف بازداشت و زندانی شدن قرار گرفته است.

رسانه های آلمان از روز گذشته آغاز دادگاه بررسی تخلفات مالیاتی هوینس را با توجه خاصی پوشش دادند و این موضوع به یکی از اصلی ترین اخبار رسانه های این کشور در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است.

هوینس در ابتدا با اتهام تخلف مالیاتی به مبلغ سه میلیون و 500 هزار یورو به دادگاه فراخوانده شد اما روز گذشته با آغاز روند رسیدگی به این پرونده و به دست آمدن اسناد و مدارک جدید، به ناگاه رقم تخلفات مالیاتی رییس باشگاه بایرن مونیخ شروع به افزایش کرد و با اعتراف خود هوینس رقم تخلف به 18 میلیون و 500 هزار یورو افزایش یافت.

دادگاه رسیدگی کننده به این پرونده امروز در اطلاعیه ای رقم واقعی تخلف مالیاتی هوینس را 27 میلیون و 200 هزار یورو البته تا این لحظه، اعلام و تأکید کرد که اسناد و مدارک معتبری در تأیید این تخلفات مالیاتی در اختیار دارد.

بر اساس روند عادی رسیدگی به پرونده هوینس و با ارقام اعلام شده اولیه، کارشناسان پیش بینی کردند که رییس باشگاه بایرن مونیخ در بدترین شرایط با دریافت حکم تعلیق از فعالیت های اقتصادی و ورزشی خود مواجه شود اما با اعلام رقم جدید 27 میلیون یورویی، به احتمال زیاد هوینس راهی زندان خواهد شد و این می تواند شوک بزرگی به تیم فوتبال بایرن مونیخ وارد سازد.

گزارش ها از تشکیل پرونده 50 هزار صفحه ای برای رییس متخلف باشگاه بایرن مونیخ خبر می دهد که بررسی و تصمیم گیری درمورد آن به طور طبیعی به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

به گفته سخنگوی دادگاه بررسی کننده این پرونده، با توجه به گستردگی تخلف و ارقام مربوط به آن، احتمال صدور حکم نهایی در مورد اولی هوینس در روزهای آینده ضعیف خواهد بود.

به رغم همه جنجال های رسانه ای علیه هوینس به خاطر تخلفات مالیاتی وی و برگزاری دو روز جلسه دادگاه در طول دیروز و امروز، رییس باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده که امشب با حضور در ورزشگاه آلیانس آره نا، بازی تیم خود در مقابل آرسنال را از نزدیک مشاهده خواهد کرد.

تیم فوتبال بایرن مونیخ مدافع قهرمانی جام قهرمان اروپا، دیدار رفت خود در مقابل آرسنال را با نتیجه دو بر صفر به نفع خود رقم زد و در صورت شکست یک بر صفر در بازی امشب نیز راهی مرحله بعدی این رقابت ها خواهد شد.

اخبار ورزشی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------