شاگردان قلعه‌نویی برابر الریان شکست خوردند/ استقلال به انتهای جدول چسبید!



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛
شاگردان قلعه‌نویی برابر الریان شکست خوردند/ استقلال به انتهای جدول چسبید!

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در زمین الریان قطر شکست خورد تا بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه A قرار گیرد و کار دشواری برای صعود به دور بعدی این مسابقات داشته باشد. این شکست در شرایطی رقم خورد که شاگردان امیر قلعه نویی دیدار اول برابر الشباب عربستان را در ورزشگاه آزادی واگذار کرده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الریان قطر و الریان عربستان شامگاه امروز سه‌شنبه از گروه A لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم الریان با حساب یک بر صفر استقلال را شکست داد. "اوچه" در دقیقه 14 این گل را به ثمر رساند.

استقلال در این بازی مطابق هفته‌های اخیر چندان خوب کار نکرد با این حال کمی بدشانس هم بود که دو بار تیر دروازه حریف مانع گلزنی این تیم شد. شاید اگر یکی از این ضربات وارد دروازه الریان می‌شد شاگردان قلعه‌نویی دست خالی میدان را ترک نمی‌کردند.

دو تیم در شروع این دیدار تا حدی محتاطانه ظاهر شدند و به خصوص استقلال تلاش می‌کرد تا با بستن فضاها مانع حرکت بازیکنان این تیم شود اما در دقیقه 14 روی اشتباه مسلم رحمتی دروازه آبی‌پوشان باز شد. رحمتی توپ ساده‌‌ای که روی دروازه استقلال فرستاده شد را نتوانست مهار کند تا اوچه با یک ضربه سر دروازه خالی را باز کند.

بعد از این گل استقلال تا حدی رو به جلو کار کرد و صاحب چندین ضربه ایستگاهی هم شد. این تیم در دقیقه 34 روی سانتر مبعلی و در یک رفت و برگشت روی ضربه صادقی تیر افقی دروازه حریف را به لرزه در آورد که این مهمترین موقعیت آبی‌ها برای جبران گل خورده بود. شاگردان قلعه‌نویی در ادامه کاری از پیش نبردند تا نیمه نخست را به میزبان واگذار کنند.

استقلال نیمه دوم را بهتر شروع کرد و به دنبال جبران گل خورده بود با این حال میزبان با میدانداری لوچو گونزالس ملی‌پوش سابق آرژانتین تلاش می‌کرد تا گل دوم را در ضد حملات به ثمر برساند. دقیقه 55 این بازی بود که اوچه فرصت خوبی را برای گل زنی از دست داد. ضربه سر او در این دقیقه از کنار دروازه به بیرون رفت. این مهاجم نیجریه‌ای یک دقیقه بعد به توپ نرسید تا فرصت دیگری برای الریان از دست برود.

قلعه‌نویی از اواسط نیمه دوم برهانی را جایگزین مبعلی کرد تا تیمش را تهاجمی‌تر کند. استقلال در دقیقه 73 بار دیگر تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد. این بار بغل پای کبه را عمر باری دروازه‌بان حریف با کمک تیر عمودی دروازه دفع کرد تا نتیجه تغییری نکند. استقلال در دقیقه 85 دو بار روی ضربات جمشیدیان شانس خود را امتحان کرد که از این فرصت‌ها نیز استفاده نکرد.

آبی پوشان در دقیقه 87 تا آستانه پذیرش گل دوم هم پیش رفتند که این بار ساموئل با یک تکل بلند توپ را از روی خط به بیرون فرستاد تا فاصله دو تیم افزایش پیدا نکند. رحمتی هم که بر روی گل حریف مقصر بود در دقایق پایانی به خط حمله اضافه شد اما با وجود یک موقعیت خوب نتوانست تاثیری بر روی توپ داشته باشد و در نهایت استقلال با همان تک گل بازی را واگذار کرد.

استقلال با پذیرش دومین باخت متوالی خود بدون امتیاز در قعر جدول رده‌بندی گروه A باقی ماند تا کار دشواری برای صعود از این گروه داشته باشد. از این گروه دیدار تیم‌های الشباب عربستان و الجزیره قطر ساعت 20:55 دقیقه به مصاف یکدیگر می‌روند. هر دو تیم 3 امتیازی هستند که البته یک بازی کمتر را انجام داده‌اند.

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------