بيانيه رويانيان در واکنش به شايعات اخير



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال پرسپوليس

 

اخبار ورزشی - بيانيه رويانيان در واکنش به شايعات اخير

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس در واکنش به شايعات اخير بيانيه‌اي صادر کرد.

محمد رويانيان بعد از مدتي سکوت بيانيه‌اي را صادر کرده که متن کامل آن در زير است:

روزنامه نگاران عزيز، اهالي محترم فوتبال و صاحبان دست‌هاي هميشه پشت پرده ورزش!

اينجانب محمد رويانيان، مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس، اميدوار بودم سکوتم پس از استعفا، به پرسپوليس که روزهاي حساسي را مي گذراند، کمک کند. اميدوار بودم همه درک کنند که برخلاف برخي مدعيان، در عمل ثابت کرده باشم که پرسپوليس را دوست دارم و آرامشش را به هر چيزي ديگري ترجيح مي دهم اما نمي دانستم کساني هستند که مي توانند از همين سکوت، ابزاري براي ضربه زدن به خود من بسازند.

 

بايد به اين دوستان بگويم زماني که در حوزه ورزش مسئوليتي ندارم اخلاق حرفه اي حکم مي کند که در اين حوزه اظهار نظري نداشته باشم. دوستان من هستم و به عنوان سربازي کوچک در نظام مقدس جمهوري اسلامي مشغول انجام وظيفه.

روزي که از پرسپوليس رفتم، برخلاف عادت اغلب مديران، تعهد دادم که در نبودنم هم به باشگاه محبوبم کمک کنم، در حالي که کسي از من چنين تعهدي نخواسته بود. فقط ادعا نبود. پيگيري ماجراي مشکلات سند اتومبيل هاي بازيکنان، ديدار دوستانه با رئال مادريد، اردوي ارمنستان، اعلام ريز بدهي هاي دوران مديريت بنده و... وفا به عهد و پيماني بود که با هواداران پرسپوليس بسته بودم.

در همه اين روزها و هفته هاي پس از پرسپوليس، تلاش کرده ام بي هيچ هياهويي، کاري اگر مي توانم براي پرسپوليس انجام دهم، اما افسوس که کساني هستند که سهوي يا عمدي نمي گذارند پرسپوليس در آرامش باشد. آنها هر روز شايعه تازه اي مي سازند. هر روز داستان عجيب و غريبي درست مي کنند تا به خيال خودشان، تصوير من را در ذهن هواداران پرسپوليس مخدوش کنند.

شايعه کرده اند که من بازداشت شده ام. شايعه کرده اند که دليل اين بازداشت ارتباط بنده با پرونده ب.ز بوده است. اميدوارم لازم نباشد براي رد اين ادعاها مجبور شوم هر روز بيانيه بنويسم يا با رسانه ها گفت و گو کنم. اميدوارم دوستاني که اين شايعات بي اساس را مي سازند و منتشر مي کنند، کمي انصاف داشته باشند. اميدوارم آنها به تبعات چنين شايعاتي فکر کنند.

ايران اسلامي عزيز، قانون دارد، قضات محترم قوه قضاييه محترم با دقت و جديت هر پرونده اي را بررسي مي کنند. من خود 35 سال ضابط قوه قضاييه بوده و هستم من بهتر از هر کس مي دانم اين قوه مظهر پاکي،‌ درستي و عدالت است.

کسي ادعايي اگر دارد، مي تواند از مجاري قانوني پيگيري کند، همانگونه که بنده اين حق را براي خود قائلم که از اين پس، شايعه سازان و شايعه پراکنان را به دست قانون بسپارم.

ترديد نکنيد که برعهدي که با پرسپوليسي هاي بزرگوار بسته ام، وفادار خواهم ماند. ترديد نکنيد که اجازه نخواهم داد با شايعه سازي درباره من به پرسپوليس ضربه بزنند.

اميدوارم اين آخرين بار باشد که مجبور مي شوم در رسانه ها به اتهاماتي از اين دست پاسخ دهم.

يا حق
سرباز کوچک نظام جمهوري اسلامي ايران، محمد رويانيان

اخبار ورزشی - تسنيم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------