آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

پيروزي شيرين سپاهان برابر الهلال



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی  سپاهان با الهلال

 

اخبار ورزشی - پيروزي شيرين سپاهان برابر الهلال

سپاهان در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا موفق به پيروزي شد.

در ادامه هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم فوتبال سپاهان ديگر نماينده ايران از ساعت 19 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ميزبان الهلال عربستان بود که در پايان اين بازي با نتيجه 3 بر 2 به سود زردپوشان اصفهاني به پايان رسيد.

درابتدا سپاهان بود که با پاس خوب نويدکيا و ضربه دقيق الوين بولکو در دقيقه 17 در موقعيتي تک به تک به گل رسيد. الهلال که پيش از اين هم روي دروازه سپاهان خطرناک ظاهر شده بود و يک بار ديرک دروازه رحمان احمدي را به صدا در آورده بود براي گل خورده تلاش کرد و در دقيقه 29 روي يک ضربه کرنر به وسيله سگوندو کاستيو به گل تساوي رسيد.

پنج دقيقه بيشتر طول نکشيد که الهلال دوباره صاحب کرنر شد و اين بار با اشتباه رحمان احمدي ارسال بازيکن الهلال مستقيما وارد دروازه شد و در عين ناباوري آبي‌پوشان الهلال در زمين سپاهان پيش بيفتند.

در ادامه اين نيمه تلاش‌هاي سپاهان براي جبران گل خورده سودي نداشت و نيمه نخست با نتيجه دو بر يک به سود الهلال به پايان رسيد.

اما در نيمه دوم زلاتکو کرانچار براي فرار از نخستين شکست خانگي در رقابت‌هاي اين فصل ليگ قهرمانان عناصر هجومي خود را بيشتر کرد و روي يکي از حمله‌ها با حرکت انفرادي خوب و شوت تمام کننده زيباي مهدي شريفي در دقيقه 73 به گل تساوي دست يافت.

پنج دقيقه بعد زردپوشان اصفهان اين فرصت را داشتند تا گل پيروزي را به ثمر برسانند اما پس از آنکه داور به نشانه خطاي هند مدافع الهلال نقطه پنالتي را نشان داد، هادي عقيلي توپ را به آسمان کوبيد و اين موقعيت عالي را از دست داد.

در لحظات پاياني بازي و در شرايطي که الهلال فکر مي‌کرد يک امتياز ارزشمند را از اصفهان گرفته، جواهير سوکاي روي يک ضدحمله در حالي که پشت محوطه جريمه حريف صاحب توپ بود روي يک شوت محکم و غافلگيرکننده گل سوم و پيروزي‌بخش تيمش را به ثمر رساند تا سپاهان در لحظات پاياني به يک پيروزي شيرين برسد و نخستين برد خود را دشت کند.

سپاهان با اين برد 3 امتيازي شد و به رده دوم گروه D صعود کرد.

جدول رده‌بندي گروه D:

1-السد قطر 2 بازي 6 امتياز

2- سپاهان ايران 2 بازي 3 امتياز

3- الاهلي امارات 2 بازي يک امتياز تفاضل صفر

4-الهلال عربستان 2 بازي يک امتياز تفاضل 1- 

اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------