اظهارنظر جنجالی و توهین آمیز اسطوره فوتبال برزیل در آستانه جام جهانی!!



اخبار,اخبار ورزشی , اسطوره فوتبال برزیل

 

اخبار ورزشی - اظهارنظر جنجالی و توهین آمیز اسطوره فوتبال برزیل در آستانه جام جهانی!!

اسطوره فوتبال برزیل در اظهارنظری جنجالی رئیس و دبیرکل فیفا را به فساد در دنیای فوتبال متهم کرد.

روماریو، مهاجم پیشین تیم ملی برزیل که همراه با سلسائو در جام جهانی 1994 قهرمان شد، از سپ بلاتر، رئیس فیفا و ژرومه والکه، دبیر کل فدراسیون جهانی فوتبال به شدت انتقاد کرد.

روماریو در گفت‌وگو با شبکه ESPN برزیل اظهار داشت: نمی‌توانیم از فیفا انتظار چیز خاصی را داشته باشیم چون در آنجا یک شیاد وجود دارد که نامش والکه است و یک دزد هم هست که بلاتر صدایش می‌کنند.


برترین بازیکن جهان در سال 1994 که یکی از منتقدان سرسخت برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2014 در کشورش محسوب می‌شود، فیفا و روسای آن را به تلاش برای به جیب زدن تمامی درآمدهای حاصل از برگزاری این تورنمنت در خاک برزیل متهم و تاکید کرد در برگزاری این مسابقات، برزیل که بودجه هنگفتی را صرف ساخت و تجهیز استادیوم‌هایش در 12 شهر میزبان بازی‌ها کرده، بزرگ‌ترین بازنده خواهد بود.

عضو پارلمان برزیل افزود: والکه این اواخر گفته که جام جهانی 2014 برزیل یکی از بدترین ادوار تاریخ جام جهانی خواهد شد. این آدم وقتی به برزیل می‌آید جز انتقاد و شکایت کار دیگری نمی‌کند اما با این حال همه برای او دست می‌زنند. این آدم یکی از شیاد‌ترین کسانی است که من در دنیای ورزش می‌شناسم.

روماریو که در این مصاحبه الفاظ بدتری را هم علیه  رئیس فیفا به کار برده، گفت: بلاتر یک دزد است که می‌خواهد تمام دارایی‌های کنفدراسیون فوتبال برزیل را زیر سوال ببرد. مطمئن باشید زمانی که جام جهانی به پایان برسد این 2 نفر (والکه و بلاتر) ثروتمند خواهند شد و هیچ‌کسی هم چیزی نخواهد گفت.

وی تاکید کرد: عقب بودن برنامه میزبانی از جام جهانی، هزینه‌ای 3 برابر آن چیزی که انتظار می‌رفت را به برزیل تحمیل کرده چون مسئولان مجبورند هزینه‌های بیشتری برای افزایش سرعت امور بپردازند و از منابع مالی دیگری هم استفاده کنند. امیدوارم حداقل مردم از تیم ملی حمایت کنند تا در خانه قهرمان شود.
اخبار ورزشی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------