کفش های عجیبی که ونسان کمپانی به پا می کند (+تصاویر)



اخبار ورزشی - کفش های عجیبی که ونسان کمپانی به پا می کند

این روزها کاپیتان تیم فوتبال منچستر سیتی توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.

این روزها کاپیتان تیم فوتبال منچستر سیتی توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است؛ ونسان کمپانی نه تنها به موفقیت تیمش در رقابت های لیگ برتر جزیره کمک کرده بلکه توانسته اولین جام این فصل که جام اتحادیه هم باشد را برای هواداران سیتی به ارمغان بیاورد.

به گزارش تدبیر با این حال موردی که بیش از همه، کمپانی، کاپیتان بلژیکی سیتی را زیر ذره بین قرار داده کفش های جدیدی است که او این روزها به پا می کند؛ کفش هایی ویژه که از رنگ های سیاه، سفید، خاکستری و سبز تشکیل شده و بی شباهت به لباس نظامی ها نیست. اما ماجرای این کفش چیست؟

ونسان جدیدا با کمپانی « واریر » یکی از کمپانی های تازه کار در تولید البسه ورزشی به توافق رسیده است و سفیر این برند به حساب می آید. واریر شرکتی آمریکایی است که اسپانسری تیم لیورپول را به عهده دارد و بیشتر کارهایش در عرصه هاکی روی یخ بوده. در واقع اگر آلمانی ها جنگ بین آدیداس و پوما را دارند آمریکایی ها نیز حالا شاهد نبرد واریر و نایکی هستند.

واریر ابتدا تصمیم گرفت برای کمپانی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برابر بارسا کفش ویژه تری طراحی کند؛ کفشی که نام کمپانی، شماره اش، مدل کفش و البته اسم نیوکمپ حک شده بود. نکته قابل توجه اینکه روی این کفش همه چیز حک شده به غیر از اسم باشگاه ونسان، منچستر سیتی!

این کار هم به این علت صورت نگرفته که اسپانسر اصلی تیم من سیتی، نایکی، رقیب آمریکایی واریر است و این کمپانی به همین خاطر تصمیم گرفته نام من سیتی را روی کفش های کاپیتان منچستر سیتی حک نکند. در زیر کفش های جدید و عجیب کمپانی را می بینید.

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال منچستر سیتی

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال منچستر سیتی

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال منچستر سیتی

 

اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال منچستر سیتی

اخبار ورزشی - تدبیر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------