نتايج هفته بيست‌و‌هشتم سري A ايتاليا



اخبار,اخبارورزشی ,تيم فوتبال ميلان

 

اخبار ورزشی - ادامه ناکامي‌هاي روسونري
نتايج هفته بيست‌و‌هشتم سري A ايتاليا

تيم فوتبال ميلان در ديداري خانگي مقابل پارما تن به شکست داد تا همچنان در ميانه جدول باقي بماند.

هفته بيست‌و‌هشتم سري A باشگاه‌هاي ايتاليا عصر امروز (يک‌شنبه) با 4 ديدار پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي پارما، لاتزيو، ليورنو و ساسولو مقابل رقباي خود به پيروزي رسيدند.

به نقل از تسنيم، در يکي از اين ديدارها ميلان در ورزشگاه سن‌سيرو پذيراي پارما بود. روسونري که در اين بازي از دقيقه 6 در پي اخراج کريستيان آبياتي، دروازه‌بان خود 10 نفره به بازي ادامه مي‌داد با نتيجه 4 بر 2 مقابل ميهمانش شکست خورد.

براي پارما آنتونيو کاسانو (9- پنالتي و 51)، آمائوري (78) و جاناتان بيابياني (4+90) موفق به گلزني شدند. شاگردان سيدروف هم توسط عادل رامي (57) و ماريو بالوتلي (76- پنالتي) به گل رسيدند.

پارما با اين برد 46 امتيازي شد و به مکان پنجم جدول صعود کرد. ميلان هم با پذيرفتن اين شکست 35 امتيازي باقي ماند و در جايگاه يازدهم قرار گرفت.

در ساير ديدارهاي برگزارشده عصر امروز نتايج زير رقم خورد:
کالياري صفر- لاتزيو 2
ليورنو 2- بولونيا يک
ساسولو 3- کاتانيا يک

امشب همچنين 2 ديدار برگزار مي‌شود که فيورنتينا در خانه‌اش از کيه‌وو ورونا پذيرايي مي‌کند و جنوا ميزبان يوونتوس صدرنشين است.

پرونده هفته بيست‌و‌هشتم سري A ايتاليا فردا شب (دوشنبه) با 2 ديدار بسته مي‌شود که در بازي اول تورينو در ديداري خانگي به مصاف ناپولي مي‌رود و در آخرين بازي هفته رم و اودينزه در ورزشگاه المپيکو رم با هم روبرو خواهند شد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها يوونتوس با 72 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي رم و ناپولي به ترتيب با 58 و 55 امتياز در مکان‌هاي دوم و سوم ايستاده‌اند.

اخبار ورزشی - تسنيم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------