دایی:پیشکسوتان چطوری می‌خواهند 30میلیارد هزینه باشگاه رابدهند؟ / پروین: از پرسپولیس می روم



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - دایی:پیشکسوتان چطوری می‌خواهند 30میلیارد هزینه باشگاه رابدهند؟/فعلا اجرای برنامه بلند مدت سودی ندارد

علی دایی می‌گوید شرایط پرسپولیس طوری نیست که بشود در آن برنامه‌های بلند مدت را اجرا کرد.

علی دایی پس از نشست پیشکسوتان پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش گفت: «ما در این جلسه در مورد شرایط فعلی پرسپولیس صحبت کردیم. پیشکسوتان عزیز هم حضور داشتند و در مورد برنامه‌های چند ساله صحبت می‌کردند. اما الان شرایط تیم طوری نیست که بتوانیم برنامه های چند ساله را انجام دهیم. البته صحبت پیشکسوتان درست بود اما در شرایط فعلی، اجرای این برنامه‌های بلند مدت سود ندارد.»


او ادامه داد: «البته من هم پیشنهاد خاصی ندارم. روشی که خود آقای خادم برای این مشکلات در نظر گرفته بهترین و عملی ترین راه است. شاید با همین پیشنهادها بتوانیم در مسابقات بعدی شرایط پرسپولیس را بهتر کنیم و نتایج خوبی هم بگیریم. ما به شرایط گذشته تیم کاری نداریم. برای ما حال و آینده مهم است. الان فرصت خوبی داریم تا تیم را برای سال آینده ببندیم. ما باید در بازی‌های باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم و حداقل نایب قهرمان شویم چون سهمیه‌های ایران در آسیا کم شده است.»


دایی در مورد پیشنهادهای پیشکسوتان گفت: «ما باید واقعیت‌ها را قبول کنیم. ما چگونه می‌خواهیم همه هزینه‌های باشگاه را در رده‌های مختلف تامین کنیم. پیشکسوتان چطوری می‌خواهند 30 میلیارد تومان برای هزینه‌های باشگاه فراهم کنند؟ در این جلسه در مورد کاری که باشگاه‌های ترکیه انجام دادند صحبت شد ولی دولت ترکیه به باشگاه‌های این کشور وام‌های زیادی داد. اما الان دولت ما دغدغه‌های بسیار مهم‌تری از فوتبال دارد و چنین فضایی را در ایران نداریم. ما هم نباید از دولت توقع بیجا داشته باشیم.»

 

----------------------------

 

پروین: اگر تا آخر سال مشکلات پرسپولیس حل نشود می‌روم

مدیر عامل پرسپولیس امروز (دوشنبه) در حضور پیشکسوتان این باشگاه جلسه ای را با امیررضا خادم برگزار کرد.

 علی پروین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه پیشکسوتان این باشگاه با امیررضا خادم گفت: «از تشکیل این جلسه خوشحالم. حدود یک ماه است که ما پیگیر حل کردن مشکلات باشگاه هستیم. آقای خادم از اینکه یک بانک قرض الحسنه قرار است به ما 12 میلیارد تومان بدهد اطلاع دارد. در حال حاضر دو میلیارد از آن را دریافت کرده ایم و آن را به کسانی که حقوق نگرفته بودند دادیم. البته در این بین 350 میلیون هم خرج مشکل خودرو بازیکنان شد.»

پروین ادامه داد: «به بدهی های پیشین باشگاه کاری ندارم. در شرایط فعلی می خواهیم این مشکل را حل کنیم. اگر تا آخر سال مشکلات برطرف نشود، شاید ماندن من در پرسپولیس به صلاح نباشد و از این باشگاه بروم.»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------