علی دایی: چرا حرفی از هواداران زده نمی‌شود؟/مخالف واگذاری پرسپولیس به پیشکسوتان نیستم



اخبار,اخبار ورزشی ,علی دایی

 

اخبار ورزشی - علی دایی: چرا حرفی از هواداران زده نمی‌شود؟/مخالف واگذاری پرسپولیس به پیشکسوتان نیستم

علی دایی معتقد است هواداران هم باید به جریان واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس وارد شوند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نشست امروز پیشکسوتان پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش برای حل مشکلات مالی این باشگاه اظهار کرد: همان طور که بعد از نشست گفتم طرح‌هایی که آقای خادم در این جلسه ارائه کرد محتمل‌ترین راه برای خروج از وضعیت کنونی است. امیدوارم هر اقدامی که انجام می‌شود به خیر و صلاح پرسپولیس باشد.

او ادامه داد:‌در شرایط کنونی سه بازی مهم تا پایان فصل باقی مانده و حل مشکلات فعلی مهم‌تر از هر چیزی است. هواداران هم به هیچ چیزی جز این سه بازی فکر نمی‌کنند. این‌ها مباحث دیگری است که درست است که اهمیت زیادی دارد اما در مقطع کنونی سرنوشت پرسپولیس در لیگ مهم‌تر است.

دایی با اشاره به اینکه در حال حاضر به چیزی جز سه بازی باقی مانده فکر نمی‌کنیم، گفت: هواداران در حال حاضر به هیچ چیزی جز گرفتن سهمیه فکر نمی‌کنند. با توجه به کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا ما برای آسیایی شدن کار سختی داریم و باید یا اول شویم یا دوم. مشکلات هم زیاد شده است و من هر روز به درد دل بازیکنان گوش می‌کنم. آن‌ها مسائل عدیده‌ای در زندگی‌شان دارند.

 

با این حال تلاش خود را می‌کنند، به تیم چسبیده‌اند و فکر و ذکرشان بازی‌های پایانی لیگ است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که در پایان فصل شرمنده هواداران نباشیم و حداقل تا شروع سه بازی باقی مانده، اتفاقاتی بیفتد که بخشی از مشکلات بازیکنان حل شود تا آن‌ها با آسودگی خاطر به مصاف رقیبان بروند. هرچند که آن‌ها با تمام وجود برای گرفتن بهترین نتایج تلاش می‌کنند اما چه بخواهیم و چه نخواهیم این مشکلات روی روح و روان آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه نمی‌دانم چرا در جریان واگذاری باشگاه کسی صحبتی از هواداران نمی‌کند، گفت: اگر قرار است پرسپولیس به صاحبانش واگذار شود، چرا صحبتی از هواداران نیست؟ آیا به این خاطر که هواداران تشکل و نماینده‌ای ندارند نباید این بحث برایشان مطرح باشد؟ هوادار پرسپولیس در کنار این تیم چیزی عایدش نمی‌شود در حالی که من و امثال من از کنار پرسپولیس و همین طور تیم ملی به جایی رسیده‌ایم.

 

من در پرسپولیس شهرت پیدا و پیشرفت کردم و بعد از آن هم قرارداد بستم و منافع مالی و اجتماعی داشتم، اما هوادار چه؟ جز اینکه وقت، پول، انرژی و احساساتش را برای تیم گذاشته، چیزی نصیبش نشده است. حالا اگر قرار است پرسپولیس واگذار شود چرا به آن‌ها نشود؟ اگرچه پیشکسوتان زحمت کشیده‌اند و همه آن‌ها عزیز هستند، اما اگر پرسپولیس به بورس برود و امتیازش سهام‌بندی شود، با خرید از سوی شرکت‌های متمول، می‌تواند وضعیت بهتری پیدا کند.

دایی در ادامه گفت: اما وقتی قرار باشد با روشی که من نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم، به فکر واگذاری باشیم، این سوال مطرح می‌شود که فرضا من پیشکسوت می‌توانم در یک فصل 30 میلیارد تومان در پرسپولیس هزینه کنم؟ من اتفاقا خوشحال می‌شوم که پرسپولیس به هواداران و پیشکسوتان واگذار شود و نمی‌خواهم از حرف‌هایم این طور تلقی شود که من با واگذاری باشگاه به پیشکسوتان مخالفم.

او ادامه داد: برای مثال مگر ما می‌توانیم بگوییم که سهام بایرن مونیخ به پیشکسوتان این باشگاه برسد؟ آن‌ها امتیاز سهام‌شان را به هواداران و افرادی می‌دهند که تمکن مالی بالایی داشته باشند. باز هم می‌گویم که اگر امتیاز پرسپولیس در بورس برود، سهام‌بندی می‌شود و قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم مساله را باز کنم اما در شرایط فعلی خیلی‌ها تیم و سه بازی مهم باقی مانده در لیگ را فراموش کرده‌اند. امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که پرسپولیس در سه بازی باقی مانده با قدرت به مصاف حریفان برود. از هواداران، پیشکسوتان و همه خانواده پرسپولیس می‌خواهم که در این سه بازی پایانی کنار یکدیگر باشند. اگر مشکلات مالی حل شود که چه بهتر، اما اگر اتفاقی نیفتاد هم حداقل شاهد برخی حواشی نباشیم.

اخبار ورزشی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------