نتايج هفته بيست‌ونهم سري آ ايتاليا



اخبار,اخبار ورزشی , هفته بيست‌ونهم سري آ ايتاليا

 

اخبار ورزشی - پيروزي يوونتوس در شب توقف ميلان
نتايج هفته بيست‌ونهم سري آ ايتاليا

بانوي‌پير در شب توقف ناپولي و روسونري يک پيروزي ديگر کسب کرد تا بيش از پيش به کسب سومين قهرماني متوالي‌اش در سري A نزديک شود.

هفته بيست‌ونهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايتاليا موسوم به سري A، شب گذشته و بامداد امروز با برگزاري 8 ديدار به پايان رسيد که در مهم‌ترين آنها، ‌يوونتوس صدرنشين جدول رده‌بندي در خانه تيم کاتانيا با نتيجه يک بر صفر پيروز شد و جايگاه خود را در صدر جدول رده‌بندي تثبيت کرد. تک گل اين بازي را که کاتانيا در دقيقه 67 آن 10 نفره شد،‌ کارلوس توس در دقيقه 59 با پاسي از پابلو اوسوالدو به ثمر رساند تا بيانکونري 78 امتيازي شود و حاشيه امنيتش در صدر جدول را دوباره با 14 امتياز افزايش دهد.

در ديگر بازي مهم شب گذشته، تيم رده سومي ناپولي در خانه خود با نتيجه يک بر صفر برابر فيورنتينا تن به شکست داد تا فاصله‌اش با رم رده دومي به 6 امتياز افزايش پيدا کند. تک گل اين بازي را خواکين در دقيقه 87 به ثمر رساند ضمن اينکه فاوزي غلام در دقيقه 37 اين بازي از ترکيب ناپولي اخراج شد. فيورنتينا با اين پيروزي 51 امتيازي شد و جايگاه خود را در رده چهارم جدول تثبيت کرد.

ديشب همچنين تيم بحران‌زده ميلان همچون هفته قبل متوقف شد و اين بار در خانه لاتزيو به يک امتياز تساوي يک بر يک رضايت داد. آلوارو گونزالس در دقيقه 61 براي لاتزيو و عبدلاي کانکو در دقيقه 43 براي ميلان گلزني کردند. ميلان با اين تساوي 36 امتيازي شد و در رده دوازدهم جدول سري A قرار گرفت. لاتزيو نيز 42 امتيازي شد و در رده هفتم جاي گرفت.

ديشب همچنين تيم اينتر در خانه آتالانتا با نتيجه 2 بر يک تن به شکست داد. جاکومو بوناوتورا 2 بار در دقايق 35 و 90 براي آتالانتا و مائوري ايکاردي در دقيقه 36 براي اينتر گلزني کردند. اينتر در جدول با 47 امتياز در رده پنجم قرار دارد.

نتايج ساير بازي‌هاي شب گذشته را در زير مشاهده مي‌کنيد:
پارما يک - جنوا يک

بولونيا يک - کالياري صفر

سامپدوريا 5 - هلاس ورونا صفر

اودينزه يک - ساسولو صفر

جدول رده‌بندي سري A در فاصله 9 هفته‌ تا پايان ليگ به صورت زير است:
1- يوونتوس 78 امتياز

2- رم 64 امتياز (با يک بازي کمتر)

3- ناپولي 58 امتياز

4- فيورنتينا 51 امتياز

5- اينتر 47 امتياز

اخبار ورزشی - ورزش 3

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------