حمله ماهواره‌ای مایلی‌کهن به دایی!



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد مایلی‌کهن

 

اخبار ورزشی - در شبکه جم اتفاق افتاد
حمله ماهواره‌ای مایلی‌کهن به دایی!

سرمربی پیشین تیم ملی که زمانی مدعی بود برنامه‌های ماهواره‌ای را از منزل همسایه‌اش پیگیری می‌کند، جمعه شب در مصاحبه با یکی شبکه‌های آن سوی آب به دایی حمله کرد

محمد مایلی‌کهن ول‌کن علی دایی نیست، حتی در آغاز سال نو و حتی با توجه به شرایط فوق‌العاده حساس سرخپوشان. سرمربی پیشین تیم ملی که زمانی مدعی بود برنامه‌های ماهواره‌ای را از منزل همسایه‌اش پیگیری می‌کند، جمعه شب در مصاحبه با یکی شبکه‌های آن سوی آب به دایی حمله کرد.

 

به گزارش بانک ورزش، مایلی‌کهن در گفتگو با شبکه جم گفت: «یک بار یکی از اسطوره‌های فوتبال آلمان در شبکه زد دی اف حاضر شده بود. یک نفر در تماس با این برنامه از او پرسید چرا درآمد من در تمام زندگی‌ام حتی یک‌هزام دستمزد شما هم نیست که این بازیکن در جواب او گفت: در این مملکت مثل شما زیاد است، مثل من کم پیدا می‌شود! همین مساله جنجال بزرگی در آلمان به پا کرد و باعث شد او ناچار به عذرخواهی شود، اما در ایران آقایان خودبزرگ‌بین به رفتگران توهین می‌کنند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.»

حاجی مایلی در مورد دخل و خرجش هم گفت: «من سال 56 لیسانس تربیت بدنی گرفتم، سال 57 خانه داشتم و سال 60 یک مغازه خریدم. از مادر مرحومم یاد گرفتم دخل و خرجم را تراز کنم و به همین خاطر با همه مشکلاتی که داشتم دستم را جلوی کسی دراز نکردم.

 

ضمن اینکه کارمند بازنشسته سازمان تربیت‌بدنی هم هستم.» سرمربی پیشین سایپا و گهر در پایان پیرامون سرنوشت تیم ملی در سال 93 سخن گفت: «کلا به فوتبالی که فدراسیونش رسما روی تبانی صحه می‌گذارد امیدوار نیستم.»
اخبار ورزشی - بانک ورزش

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------